جلسه ستاد طرح ملی رحله دیروز در مؤسسه مرکزی بیت الاحزان تشکیل شد و اعضا ضمن بررسی روند اجرای طرح، جزئیات اجرایی طرح را به تصویب رساندند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در جلسه‌ای که دیروز در مؤسسه مرکزی بیت الاحزان برگزار شد اعضای ستاد طرح رحله پیرامون مباحث اجرایی طرح به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گفته مهدی شهسوار مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات طرح ملی رحله ۹۵، در این نشست، تاریخ ۳۰ فروردین ماه به عنوان آخرین مهلت اعلام آمادگی و ثبت نام جهت میزبانی طرح ملی رحله مقرر گشت.

همچنین مقرر گشت در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه در نشست خبری که با حضور میزبانان و اعضای ستاد طرح ملی رحله برگزار خواهد شد، ضمن تشریح جزئیات طرح، قرارداد میزبانی اجرای طرح به امضای طرفین برسد.

شهسوار در خصوص زمان شروع ثبت نام این طرح بزرگ قرآنی افزود: آغاز ثبت نام از متقاضیان شرکت در طرح ملی رحله ۱۵ اردیبهشت ماه خواهد بود و در روزهای ۱۶ ، ۱۷، و ۱۸ اردیبهشت نیز نشست توجیهی جهت مدیران و همچنین جهت اساتید طرح در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات طرح ملی رحله همچنین از تغییراتی در اعضای ستاد این طرح ملی خبر داد واظهار داشت: در این جلسه حجت الاسلام سیاری به سمت بازرس طرح ملی رحله منصوب شد و محسن قیصری که در جلسه پیشین به این سمت منصوب شده بود به کمیته آموزش طرح ملی رحله انتقال یافت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات