دومین نشست ستاد طرح ملی رحله 3 با رویکرد معرفی اعضای ستاد در سال 96 و تصویب جزئیات اجرایی طرح روز گذشته در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، دومین نشست ستاد طرح ملی رحله ۳ با رویکرد معرفی اعضای ستاد در سال ۹۶ و تصویب جزئیات اجرایی طرح روز گذشته در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان در خصوص مصوبات جلسه گفت: در این نشست آقایان علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان به عنوان رئیس ستاد طرح ملی رحله، صالح حیدری مقدم به عنوان دبیر ستاد، هادی سیاری به عنوان بازرس، محسن قیصری و علی اکبر شاهسونی به عنوان مسئول آموزش و مهدی شهسوار به عنوان مسئول روابط عمومی و تبلیغات منصوب شدند.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در خصوص تعداد مراکز برگزاری طرح در سال جاری خاطر نشان کرد: با توجه به عدم تحقق کامل تعهدات مالی نهادهای قرآنی دخیل در طرح رحله سال ۹۵، در سال جاری تنها در ۱۴ مرکز (به جز مدارس شبانه روزی بیت الاحزان) و تنها ویژه برادران شاهد برگزاری طرح خواهیم بود. وی افزود متأسفانه در حالی که نزدیک به ۷ ماه از پایان طرح رحله ۲ می گذرد هنوز در پرداخت حقوق اساتید با مشکل مواجه هستیم و به همین منظور در دوره جدید قراردادها با اساتید و مدیران طرح به تاریخ و مبلغ معین تنظیم خواهد شد.

عضو اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور در خصوص دیگر مصوبات این جلسه اظهار داشت: با توجه به تجربه مثبت طرح رحله در سالهای قبل و تقاضای متعدد شعب مؤسسه جهت برگزاری، مصوب گردید یک طرح مجزا ویژه شعب مؤسسه و به صورت روزانه با نام دیگر و تقویم و طرح و برنامه مجزا برگزار گردد.

وی با بیان این که شهریه مصوب جهت دوره ۵۳ روزه در سال جاری ۲۵۰ هزار تومان تعیین گردید خاطر نشان کرد: ۲۰ درصد از این مبلغ جهت هزینه های بازرسی، نظارت، برگزاری آزمون و صدور گواهی در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام شاهسونی مهلت ثبت نام میزبانان طرح رحله را تا ۱۵ فروردین ماه عنوان کرد و افزود: مؤسساتی که تمایل به دریافت میزبانی طرح را داشته باشند می توانند در ساعت اداری (۸ تا ۱۳) با شماره ۰۹۱۷۱۹۱۱۲۵۰ آقای حیدری مقدم تماس حاصل نمایند. وی خاطر نشان کرد با توجه به محدودیت ۱۴ مرکز برگزاری در سال جاری، اولویت واگذاری با مؤسساتی خواهد بود که زودتر ثبت نام نمایند.

یاد آور می شود اولین نشست ستاد طرح ملی رحله ۳ اسفند ماه گذشته به میزبانی شهر مقدس قم برگزار گردید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات