پانزدهمین دوره مسابقات کشوری موسسه بیت الاحزان با حضور شرکت کنندگانی از استان های فارس،بوشهر، خوزستان ، زنجان ، کرمان ، یزد و سیستان و بلوچستان پنجشنبه در شیراز برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، این شرکت کنندگان در رشته های ترتیل و تجوید، ترجمه و مفاهیم، حفظ اجزای ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل رقابت کردند.
حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) د خصوص این مسابقات اظهار داشت:‌ مسابقات از آبان ماه سال جاری در مرحله شعب آغاز و در دی ماه مرحله منطقه ای آن برگزار شد.
وی گفت: پنجشنبه پنجم اسفند پانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن این موسسه در شیراز با حضور ۳۳۳ شرکت کننده برگزار گردید.
شاهسونی گفت:‌ ۴۹ برادر و ۲۸۴ خواهر در این مسابقات در سه مقطع معلمان، قرآن آموزان خواهر و قرآن آموزان برادر تمام شعب کشور در این مسابقه شرکت دارند و فقط بین برترین های شعب موسسه برگزار می شود و حفاظ قرآن مدارس شبانه روزی در آن حضور ندارند.
وی گفت: امیدواریم این رقابت ها باعث رشد و پویش بیش از پیش قرآن آموزها و رقابت صحیح قرآنی بین قرآن آموزان و معلمان شود.
وی با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب که فرمودند قله ها را تشویق کنید مردم به سمت دامنه ها رویش پیدا می کنند گفت:حفاظ قرآنی هر کدام یکی از این قله ها محسوب می شوند و با تشویق این عزیزان ،سایر افراد جامعه به سطح های پایین و دامنه کشیده می شوند و این مطلب نیاز به همراهی رسانه ها و پوشش خبری مناسب دارد.
مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) با تاکید بر دستور رهبر معظم انقلاب در مورد تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور گفت:امیدواریم با همراهی خیرین و مردم گامی موثر ، پویا و بزرگ را با هدف تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور برداریم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات