دومین دوره تربیت معلم قرآن کریم در رشته های روخوانی و تجوید با حضور قریب به 130 نفر از قرآن پژوهان و عموم مردم به مدت 1 هفته در بیت الاحزان شعبه منوجان در استان کرمان یرگزار شد.از سراسر کشور از فردا با حضور خانم تربیت معلم قرآن کریم ویژه حافظان کل قرآن در آماه

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)  جام گوهری، مسئول بیت الاحزان شعبه منوجان در این خصوص گفت: دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور استاد علی حبیبی، مؤلف کتب حلیه القرآن و رو خوانی قرآن کریم، با حضور ۱۳۰ نفر که عموماَ از قرآن پژوهان مؤسسه بودند به مدت ۱ هفته  برگزار شد.

جام گوهری افزود: با توجه به اهمیت آموزش مباحث تخصصی در حوزه قرآن کریم و بالاتر رفتن سطح علمی و قرآنی  در میان قرآن‌آموزان و عموم مردم این دوره برگزار گردید.

مسئول بیت الاحزان شعبه منوجان با ذکر این نکته که کلاس ها به تفکیک و در دو بخش خواهران و برادران برگزار گردید ادامه داد: با توجه به تمرین مباحث تجویدی در کلاس با صوت و لحن، کلاس های خواهران و برادران  به صورت جدا برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت قرائت نماز گفت: در این دوره علاوه بر روخوانی و مفاهیم، یک روز کامل را به آموزش دوره تجوید الصلاه اختصاص دادیم که از این امر استقبال خوبی به عمل آمد.

جام گوهری در پایان ضمن ابراز خرسندی از همکاری ادارات و نهادها از اداره فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش و بسیج سپاه تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است برگزاری دوره تربیت مربی از اهم برنامه های بیت الاحزان شعبه منوجان است که اسفندماه سال گذشته برای اولین بر در این شعبه برگزار گردید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات