شب گذشته با حضورسرهنگ شیبانی، فرمانده سپاه ناحیه استهبان ؛ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرشاهسونی، مسئول مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم از100نفر از خادمان افتخاری قرآن کریم که در برگزاری بزرگترین جشنواره حافظان کل قرآن کریم با مؤسسه همکاری نمودند تجلیل و قدردانی شد.

 

مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی و صرف شام آغاز شد.

ابتدای مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید توسط حاج ابوالقاسم شاهسونی، معاون امور شعب تلاوت شد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر شاهسونی، مسئول مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم مطالبی راجع به قرآن و حاملان قرآن بیان نمود.

این حافظ قرآن عنوان کرد: قرآن کریم برای هدایت بشر نازل شده است و برای دست یابی به گنجینه های ارزشمند آن، باید خود را مخاطب آیات خدا قرار داد و درباره آن به تفکر و اندیشه پرداخت. زیرا تمام عزّت وارزش ما مسلمانان سرچشمه از این کتاب الهی است. هدف از نزول قرآن کریم این بوده که این مصحف شریف  وارد متن زندگی ما مردم شود، اما امروزه قرآن کریم آن‌چنان که شایسته است وارد زندگی ما نشده و حتی در بعضی موارد افراد از قرائت آن عاجز هستند.

وی در ادامه عنوان نمود: طبق روایتی از پیامبراکرم(ص) تجلیل از حاملان قرآن (کسانی که قرآن را در سینه های خود نگه می دارند) تجلیل از خداوند است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه ضمن خوش آمد گویی از تمامی کسانی که در برگزاری این جشن با مؤسسه همکاری داشتند قدردانی نمودند و از تمامی خادمین افتخاری حاضر در مراسم خواستند تا نظرات و پیشنهادات خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره بزرگ قرآنی در سال های آینده ارائه دهند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات