مسئول روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از ثبت نام بیش‌ از ۵۰۰ نفر از خواهران و برادران در مدارس شبانه‌ روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم خبر داد.

 

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ، با بیان این خبر عنوان کرد: مدارس شبانه‌ روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم همزمان با فصل تابستان تدریس قرآن کریم به خواهران و برادران  علاقه‌مند به حفظ و تفسیر کل قرآن را آغاز می‌کند.

وی افزود: ثبت نام مدارس شبانه‌ روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم از اول اردیبهشت‌ماه آغاز و به دلیل استقبال افراد تا امروز، ۱۰ خردادماه تمدید شده است.

ثبت نام ۵۲۰ نفر در مدارس شبانه‌ روزی حفظ و تفسیر کل قرآن

مدیر روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان درباره تعداد شرکت‌کنندگان گفت: تاکنون ۵۲۰ نفر از آقایان و بانوان برای حفظ و تفسیر کل قرآن کریم در این مدارس ثبت نام کرده‌اند.

شهسوار به اجرای مرحله مصاحبه حضوری اشاره و تصریح کرد: لازم است تا شرکت‌کنندگان طی تاریخ مشخص شده توسط مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در این مدارس حضور یابند و در مصاحبه شرکت کنند.

وی در پایان یادآور شد: متقاضیان این مدارس به‌ مدت یک سال موفق به حفظ کل قرآن کریم همراه با تفاسیر و ترجمه آیات خواهند شد.

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.beytolahzan.ir  مراجعه کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات