هشتمین دوره مسابقات حفظ 15 جزء قرآن کریم مراکز شبانه روزی بیت الاحزان روز گذشته 26 بهمن ماه با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، هشتمین دوره مسابقات حفظ ۱۵ جزء قرآن کریم مراکز شبانه روزی بیت الاحزان روز گذشته ۲۶ بهمن ماه با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در این دوره از مسابقات ۱۰ قرآن آموز منتخب از مراکز شبانه روزی بیت الاحزان در بخش برادران و حوزه علمیه قرآن محور این مؤسسه در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مسابقات، نزدیک به ۱۰۰ قرآن آموز مراکز شبانه رزوی بیت الاحزان نیز حاضر و شاهد رقابت تنگاتنگ شرکت کنندگان بودند.

در آیین اختتامیه این مسابقات حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم، حافظ و استاد قرآن کریم و عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان، حجت الاسلام الهی زاده، عضو هیئت امنای بیت الاحزان، حجت الاسلام مختار نوبختی، مسئول بیت الاحزان استان تهران و نمایندگانی از اتحادیه تشکل‌های قرآنی عراق حاضر بودند.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم در ابتدای این مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص استقامت، انقلاب اسلامی و تداوم آن را محصول استقامت مردم ایران در برابر طاغوت و استکبار جهانی ارزیابی کرد و ۲۲ بهمن را یکی از ایام الله مورد اشاره در قرآن کریم دانست.

در ادامه برنامه نفرات برگزیده این دوره از مسابقات معرفی شدند که بر این اساس علی علی پور از حوزه علمیه قرآن محور امام صادق (ع) استهبان رتبه اول را کسب کرد و یاسر جنامی از مرکز شبانه روزی حضرت امیرالمؤمنین(ع) فسا و حسین چنانی زاده از مرکز شبانه روزی امام رضا(ع) بیرجند رتبه های دوم و سوم این مسابقات را به دست آوردند و با اهدای هدایای نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

اجرای برنامه حفظ توسط حافظان عراقی و مداحی توسط یکی از حافظان قرآن مؤسسه از دیگر برنامه‌های آیین اختتامیه بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات