سومین دوره طرح میثاق با قرآن کریم که از 23 بهمن ماه آغاز شده بود عصر امروز به کار خود پایان خواهد داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، سومین دوره طرح میثاق با قرآن کریم که از ۲۳ بهمن ماه آغاز شده بود عصر امروز به کار خود پایان خواهد داد.

یزدی کارشناس حفظ مؤسسه بیت الاحزان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان اظهار داشت: در این دوره ۵ روزه که در روستای مبارک آباد (از توابع استهبان فارس) برگزار گردید تعداد ۳۵ نفر از حافظان بالای ۱۵ جزء قرآن کریم از شهرهای داراب، نیریز، گراش، استهبان، کازرون و فسا حضور داشتند.

وی هدف از برگزاری طرح میثاق را ایجاد انگیزه در بین حافظان اجزاء قرآن کریم، نظارت و تقویت محفوظات و برطرف کردن اشکالات حافظان عنوان نمود و خاطر نشان کرد استقبال از این طرح در بین حافظان مؤسسه نسبت به دو دوره قبلی برگزاری رشد چشمگیری داشته است که این امر نشان از کیفیت بالای برگزاری دوره ها می باشد.

کارشناس حفظ بیت الاحزان برنامه دهی جهت حفظ منظم و مرور محفوظات، برطرف کردن اشکالات، برنامه های تفریحی نظیر اردو و مسابقات و برگزاری کلاسهای اخلاق را از جمله برنامه های این طرح برشمرد و افزود در این دوره از اساتید با سابقه مؤسسه نظیر حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی، آقای صالح حیدری مقدم و سرکار خانم اصمی دعوت شده است.

یزدی در پایان خاطر نشان کرد مدیریت این دوره را سرکار خانم قائدیان از سفیران قرآنی با سابقه بیت الاحزان عهده دار است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات