رئیس فراکسیون قرآن وعترت درهمابش حافظان قرآن یاوران ولایت گفت:بودجه نیم‌درصدی قرآنی باید به موسسات اختصاص یابد

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس با انتقاد از قطع شدن بودجه نیم‌درصدی فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد: دولت باید ۲۰۰ میلیارد بودجه شرکت‌های دولتی را به قرآنی‌ها می‌داد چرا که دشمن چند برابر این‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی روز جمعه، ۱۱ اسفندماه در گردهمایی حافظان قرآن، یاوران ولایت که با حضور ۷۰۰ حافظ قرآن کریم در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد گفت: موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) تلاش‌های وافری داشته و طوری برنامه‌‌ریزی کرده‌اند که از برکت فعالیت‌شان انس با قرآن و حفظ قرآن کریم در جای جای مملکت صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: استکبار با همه توان خود علیه حق برنامه‌ریزی کرده است و بسیاری از کارهایی که در هر کشوری متناسب با نیاز آن جامعه باید صورت گیرد از سوی آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: برنامه ۲۰ سال آینده استکبار ضربه زدن به اسلام، پیامبر(ص) و قرآن است و اگر فتنه ۸۸ اتفاق می‌افتد از سال‌ها قبل پی‌ریزی شده بود و باید بدانیم ۸۸ های دیگری را پیش رو داریم و برنامه‌ریزی فتنه‌گران و دشمنان قسم خورده ما این است که انقلاب را نابود کنند.

افتخاری ابراز کرد: باید با سلاح ایمان، تقوا، ولایت مداری، بصیرت و تصمیم‌گیری به هنگام به مقابله با دشمن برخیزیم و برنامه‌های آنان را رصد کرده و برای ایجاد سنگرهای دفاعی مستحکم برای خود برنامه‌ریزی داشته باشیم.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سمت و سوی ما باید متناسب با سلاح روز باشد، امروز جنگ نرم و رسانه‌ای در اوج است و جنگ در فضای مجازی و در سایت‌ها و از طریق فیلم‌های هالیوودی و شبکه‌های ماهواره‌ای در جریان است.

رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس افزود: توجه به غرب و ایجاد فرهنگ مصرف در کشور از برنامه‌های غرب برای خانواده و جوامع ما است و ما باید در برخورد با آن سلاح متناسب را داشته باشیم و راهی را که حافظان و اهالی قرآن در پیش گرفته‌اند محکم نگه داریم.

وی اظهار کرد: در رفتار ما باید آثار زندگی قرآنی مشهود باشد و ساده زیستی اهالی قرآن نیز باید برای ما الگو باشد و طوری حرکت کنیم که مردم از سکنات ما به یاد قرآن بیفتند.

وی گفت: کسانی که توفیق حفظ قرآن را پیدا کرده‌اند باید نورافشانی در فضای جامعه داشته باشند و قرآنیان باید به پیامبر و معصومین شباهت داشته و در شب تاریک فتنه‌ها و ظلمت چراغ راهی برای مردم باشند.

افتخاری افزود: برای تربیت ده میلیون حافظ قرآن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس برنامه‌ریزی‌های زیادی داشتند و بودجه نیم درصدی فعالیت‌های قرآنی را با خون دل تصویب کردیم اما شنیدیم که در هیات دولت به دلیل مشکلات مالی رد شده است و برای ما قابل پذیرش نیست و دولت باید ۲۰۰ میلیارد بودجه شرکت‌های دولتی را به قرآنی‌ها می‌داد چرا که دشمن چند برابر این‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات