سومین مرحله مسابقات مدارس شبانه‌روزی واحد آقایان بیت‌الاحزان در مسجد جابری تهران برگزار می‌شود.

 

مهدی شهسوار، مسئول مسئول مدرسه شبانه روزی حفظ و تدبر یکساله حضرت ولی عصر (عج) تهران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، با اشاره به برپایی مسابقات مدارس شبانه‌روزی در بخش آقایان، اظهار کرد: این مسابقات، پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مسابقات با حضور منتخبان و راه‌یافتگان از هفت شعبه آقایان مدرسه شبانه‌روزی حفظ تخصصی یکساله بیت‌الاحزان در شهرهای بیرجند، مشهد مقدس، تهران، شیراز، روستای صحرارود از توابع فسای فارس، روستای لای خرمی و محمدآباد برپا خواهد شد.
شهسوار با اشاره به اینکه مسابقات فوق به میزبان شعبه حضرت ولی‌ عصر(عج) تهران و در مسجد جابری برگزار می‌شود، عنوان کرد: حدود ۱۴۰ قرآن‌آموز در مرحله درون مدرسه باهم به رقابت پرداختند که ۱۴ نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که از هر مدرسه دو نفر حضور دارند.
مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با تأکید بر اینکه مسابقات فوق تنها در یک رشته و آن هم حفظ ۱۸ جزء برگزار می‌شود، عنوان کرد: این مسابقات از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با قضاوت تیم داورانی متشکل از مربیان و اساتید بیت‌الاحزان همراه است.
وی با اشاره به اینکه این حافظان در قالب اردو به این مسابقه اعزام می‌شوند، ادامه داد: در پایان این مراسم نیز آئین اختتامیه به همراه اهدای جوایز به منتخبان برگزار می‌شود.
شهسوار بیان کرد: این دور از مسابقات، مرحله سوم از مسابقات ۴ گانه سالانه مدارس بیت الاحزان می باشد و پیش از این مسابقه حفظ پنج جزء به میزبانی مدرسه محمد آباد (از توابع استهبان فارس) و مسابقه ۱۲ جزء به میزبانی مدرسه شیراز برگزار شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات