رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس از ثبت‌نام بیش از ۷ هزار نفر در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون در این استان خبر داد و گفت قریب ۵ هزار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان این آزمون در استان فارس از قرآن‌آموزان مؤسسه بیت‌الاحزان استهبان هستند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به نقل از ایکنا، احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد در سال جاری گفت: تاکنون بیش از ۷ هزار نفر در استان فارس در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این آزمون تا روز جمعه، ۱۷ بهمن‌ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: آزمون مذکور در ۱۴ رشته در نیمه اول اسفندماه سال جاری به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

نداف با تصریح اینکه است قریب ۵ هزار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان این آزمون در استان فارس از قرآن‌آموزان مؤسسه بیت‌الاحزان استهبان هستند، از انجام توافق‌هایی میان معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت آموزش و پرورش در رابطه با این آزمون خبر داد و گفت: طی توافق به عمل آمده بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمامی معلمان و فرهنگیان کشور به شرط قبولی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از مزایای دوره‌های کوتاه مدت ضمن خدمت آموزشی در سامانه LTMS بهره‌مند خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس با اشاره به نامه رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در این رابطه گفت: با توجه به مأموریت این مرکز و مدنظر قراردادن محتوای آزمون سراسری اجرای سه دوره آموزش سرفصل‌های مصوب و با کدهای ۹۲۵۳۸۹۵ و ۹۲۵۰۳۸۹۶ و ۹۱۳۰۱۲۶۵ در سامانه LTMS فعال و دارای اعتبار اجرایی است.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون اختصاصی همکاران و آموزش و پرورش بعد از آزمون عمومی و متعاقباً اعلام خواهد شد، گفت:‌ با توجه به بخش‌نامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر مصوبه شدن شرکت در آزمون به‌عنوان ساعت ضمن خدمت، قطعاً آمار ثبت‌نام شوندگان نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت رشد قابل توجهی خواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات