حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان در پیامی هفته قوه قضائیه را به رئیس و کارکنان زحمتکش این قوه تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان در پیامی هفته قوه قضائیه را به رئیس و کارکنان زحمتکش این قوه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها و اذا حکمتم بین الناس ان تحکموا بالعدل ان الله نعما یعظکم به ان الله کان سمیعا بصیرا

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه شریف مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، هفته قوه قضائیه را حضور رئیس محترم قوه آیت الله رئیسی و تمامی کارکنان خدوم و زحمتکش قوه قضائیه به ویژه قضات حافظ قرآن کریم تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال توفیق خدمت هر چه بیشتر به اسلام و مسلمین را برای آن مجموعه مسئلت دارم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات