علی اصغر و سمیه کاویانی دو خواهر و برادر معلول کازرونی که علیرغم نابینا بودن با تلاش و پشتکار در مؤسسه بیت الاحزان حافظ کل قرآن کریم شده اند در لحظات افطار امروز میهمان برنامه «ماه بهشت» از شبکه قرآن و معارف سیما خواهند بود

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، علی اصغر و سمیه کاویانی دو خواهر و برادر معلول کازرونی که علیرغم نابینا بودن با تلاش و پشتکار در مؤسسه بیت الاحزان حافظ کل قرآن کریم شده اند در لحظات افطار امروز میهمان برنامه «ماه بهشت» از شبکه قرآن و معارف سیما خواهند بود.

این برنامه که در ساختاری گفتگومحور برای ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است، در ۲ بخش گفتگو با جامعه قرآنی کشور از جمله اساتید، قاریان، حافظان و … و همچنین گفتگو با چهره های فرهنگی، ورزشی و … که فعالیت های انسان دوستانه ای را انجام داده اند، تقدیم مخاطبان خواهد شد.

تلاوت های زنده قاریان نوجوان در ابتدای برنامه و همچنین تلاوت و اذان زنده توسط قراء مطرح کشور در لحظات اذانگاهی مغرب از دیگر بخش های «ماه بهشت» می باشد.

«ماه بهشت» با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما می باشد که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می رود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات