با‌ حضور امام جمعه این شهرستان در روستاهای حسین آباد علم خان و اسدآباد انگوری دو خانه قرآن بیت الاحزان افتتاح و آغاز به کار نمود.

 

به گزارش روابط عمومی بیت الاحزان فهرج، با‌ حضور امام جمعه این شهرستان در روستاهای حسین آباد علم خان و اسدآباد انگوری دو خانه قرآن بیت الاحزان افتتاح و آغاز به کار نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، مسئول بیت الاحزان در شهرستان فهرج در حاشیه این دو مراسم، هدف از راه اندازی خانه های قرآنی بیت الاحزان را ترویج معارف قرآنی و تربیت حافظان قرآن در مناطق مختلف کشور عنوان نمود و بیان داشت: بیت الاحزان با ارگان های مختلف همکاری دارد؛ اما زیر نظر هیچ یک از آنها نیست و برای جلب رضای خدا کار می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ حافظ کل قرآن به واسطه حضور در این کلاس های بیت الاحزان در سطح شهرستان پرورش یافته اند که از این تعداد ۶ نفر به عنوان مربی در شعبه های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

امام جمعه فهرج در ادامه به تعداد شعب حفظ قرآن در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون ۸ شعبه بیت الاحزان در سطح شهرستان فهرج فعال می باشد که با راه اندازی این دو خانه قرآن، فعالیتهای بیت الاحزان در ۱۰ نقطه این شهرستان شرقی استان کرمان تحت پوشش قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی از روستاهای برج معاذ، زیدآباد، رحمت آباد، الله آباد، جهان آباد، حسین آباد، اسدآباد انگوری، جنت آباد، نعیم آباد و محمدآباد سید به عنوان مکانهای فعال در این زمینه نام و برد و تصریح کرد: با ظرفیتی که از حیث حافظ کل قرآن در اختیار داریم سعی بر این است تا شعبه های حفظ قرآن بیت الاحزان را در سایر روستاهای شهرستان نیز فعال نماییم.

خبرنگار: علی عباس زاده، مدیر روابط عمومی بیت الاحزان فهرج

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات