در پانزدهمین همایش بین المللی بانوان قرآن پژوه از 19 چهره شاخص و ممتاز پژوهش و هنرهای قرآنی داخلی و خارجی از جمله یک بانوی قرآنی بیت الاحزان تجلیل شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در پانزدهمین همایش بین المللی بانوان قرآن پژوه از ۱۹ چهره شاخص و ممتاز پژوهش و هنرهای قرآنی داخلی و خارجی از جمله یک بانوی قرآنی بیت الاحزان تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور، ۷۰۰ بانوی قرآن پژوه در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، بانوان برگزیده هدایای خود را از دست تولیت آستان قدس رضوی و دیگر حامیان فعالیت‌های قرآنی همچون دکتر محمد باقر قالیباف،احمد مسجد جامعی و بانو مهدوی کنی دریافت نمودند.
زکیه محمودی پژوهشگر موفق علوم و معارف قرآن کریم از کشور افغانستان، بتول جبار کاظم جواد حافظ کل و داور موفق قرآن کریم در حرم کاظمین(ع) از کشور عراق، هدی فخری احمد مروج موفق علوم و معارف قرآن در حرم امام کاظمین(ع) از کشور عراق و آمال خلف علی پژوهشگر موفق علوم و معارف قرآن از دانشگاه بغداد از برگزیدگان خارجی این رویداد قرآنی بودند.
دکتر اله هادیان رسنانی، دکتر علیه رضاداد، دکتر آمنه شاهنده، دکتر فاضله میرغفوریان، دکتر نرجس توکلی محمدی، دکتر معصومه سادات حسینی میرصفی و دکتر صغری رادان از برگزیدگان این همایش در حوزه پژوهش بودند.
از دیگر برگزیدگان این رویداد می توان به زینب رجبی دوانی بانوی توانا در رشته نگارگری و تذهیب آیات قرآن کریم، ناهید معقولی هنرمند در رشته سوزن دوزی آیات قرآنی ، زهره رئیس الساداتی هنرمند در حوزه خوشنویسی، معصومه حاجی مقصودی کرمانی مربی و پژوهشگر نمونه علوم قرآنی، شهناز اسکینی قاری نابینا و ممتاز قرآن کریم، فاطمه شفیعی رونیزی حافظ کل و مربی قرآن، اعظم غلامی بانوی موفق رشته تواشیح و قرائت قرآن و بهاره شعبانی چهره موفق در راه ترویج فضیلت و عظمت سوره مبارکه یاسین اشاره کرد که در حوزه هنرهای قرآنی برگزیده شدند.

فاطمه شفیعی رونیزی، از سال ۱۳۸۵ با حضور در مؤسسه بیت الاحزان حافظ کل قرآن کریم شد و هم اکنون مدیر آموزش بیت الاحزان سروستان استان فارس است. این مربی قرآن کریم که کارشناس علوم قرآن و حدیث نیز می باشد، در بخش تدبر و مفاهیم قرآن کریم فعالیت های چشمگیری داشته است و جزوه آموزشی تدبر در قرآن کریم در مؤسسه بیت الاحزان از جمله تألیفات وی و جمعی از همکارانش می باشد.

یادآور می شود سالهای گذشته در این همایش از دیگر بانوان قرآنی بیت الاحزان همچون حمیده کریمیان، سکینه سبریان و فریبا ضرغامی نیز تجلیل شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات