به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته بسیج محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان قرآنی در شهر جویم برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به نقل از روابط عمومی شهرداری جویم، محفل انس با قرآن به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته بسیج به همت حوزه های مقاومت امام سجاد(ع)، حضرت معصومه(س) و مؤسسه قرآنی-فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)‌ و با حضور ائمه جمعه و جماعات شهر و بخش، مسئولین شهرستان و بخش و جمعی از قاریان و حافظان قرآنی و عموم مردم جویم اعم از شیعه و سنی در سالن شهید رجایی آموزش و پرورش جویم برگزار شد.
در ابتدای مراسم مهدی بیداد فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(‌ع) بسیج سپاه جویم ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج از حضور مسئولین، قاریان و حافظان قرآن و روحانیون حاضر در جلسه تقدیر و تشکر نمود.
پس از آن امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان نیز ضمن تبریک این ایام، قرآن را موجب افزایش رزق و روزی دانست و افزود: امیدواریم همه از این محفل معنوی بهره کافی ببریم و بتوانیم صفات پیغمبر(ص) را به دنیا معرفی کنیم چرا که امروز حلقه مفقوده‌ی عالم بحث معنویت است و معرفی نسخه نورانی اسلام و پیامبر اسلام باعث می شود که مردم دنیا به سمت ما بیایند.
وی در ادامه با اشاره به هفته بسیج بیان داشت: بسیجیان بی مزد و منّت بار انقلاب را به دوش می کشند و به گفته مقام معظم رهبری پرچم بصیرت همیشه به دست بسیج است. بسیج یک پشتوانه و عقبه ی فکری جدی دارد که بر دومبنا استوار است: پایه اولِ اندیشه و تفکر بسیجی حس مسئولیت پذیری است در برابر تمام مردم دنیا حتی غیرمسلمانان و این احساس مسئولیت است که امروز بسیج را وسط سخت ترین میدان های مبارزه و جهاد قرار داده و حتی در آن سوی مرزها(سوریه) به تکلیف واداشته و این احساس، پشتوانه دینی دارد. پایه دوم عقبه فکری بسیج بصیرت است ،یعنی شناخت دوست از دشمن که اگر نتوانیم دوست را از دشمن تشخیص دهیم شکست می خوریم، پس بایستی جهت مبارزه را حفظ کنیم و وحدت همگانی داشته باشیم و امروز همین تفکر بسیجی است که هیمنه ی پوشالی اسرائیل را در هم می شکند و امیدوارم همه ما سربازان خوبی برای نظام و انقلاب باشیم.
در پایان حجه الاسلام حیدری مسئول هماهنگی محافل و مناسبت های مرکز مدیریت بیت الاحزان، در خصوص فعالیت های این مؤسسه قرآنی-فرهنگی در شهر جویم توضیحاتی ارائه نمود.
لازم به ذکر است این برنامه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تقویت باورهای دینی و ارزشی و با حضور قاریان و حافظانی از استان خوزستان و بخش های جویم و بنارویه برگزار شد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات