حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان از تمدید مهلت نام نویسی طرح های ملی حفظ قرآن کریم مؤسسه تا 25 خرداد ماه خبر داد.

 

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه از تمدید زمان نام نویسی طرح های ملی حفظ قرآن بیت الاحزان تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه خبر داد.

وی با اشاره به همزمانی نام نویسی در مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم و همچنین طرح ملی رحله با ماه مبارک رمضان گفت: این همزمانی موجب تقارن ایام ثبت نام این مراکز با نمایشگاه قرآن کریم نیز شد و از طرفی دیگر امتحانات پایانی حوزه علمیه نیز در همین ایام برگزار می گردد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور خاطر نشان کرد: با توجه به این که بسیاری از داوطلبان این مراکز از طلاب حوزه می باشند و همچنین تقاضاهای مکرری از داوطلبان مبنی بر تمدید مهلت نام نویسی دریافت کرده ایم در شورای عالی مراکز شبانه روزی و ستاد طرح ملی رحله به این جمع بندی رسیدیم که مهلت نام نویسی این دو طرح را تا ۲۵ خرداد ماه تمدید نماییم.

وی با تأکید بر این که این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد از داوطلبان درخواست کرد در اسرع وقت با مراجعه به سایت beytolahzan.ir نسبت به نام نویسی اقدام نمایند و از موکول کردن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری کنند.

گفتنی است نام نویسی نوزدهمین دوره مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم و پنجمین دوره تابستانی حفظ ۴ جزء قرآن کریم تحت عنوان « طرح ملی رحله » از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است و علاقمندان ۱۴ تا ۲۲ ساله می توانند با مراجعه به این صفحه نسبت به نام نویسی در این طرح ها اقدام نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات