کاظم مبارکی، مسئول هتل آپارتمان یاس نبی (س) از شرایط ویژه سفر زیارتی مشهد مقدس در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان، هتل آپارتمان یاس نبی (سلام الله علیها) وابسته به مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در ماه مبارک رمضان آماده پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی همراه با برنامه های ویژه می باشد.

کاظم مبارکی، مسئول هتل آپارتمان یاس نبی (سلام الله علیها) با اعلام این خبر افزود: این هتل آپارتمان جهت پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی با اسکان در سوئیت های مناسب و با قیمتی ارزان آمادگی خود را اعلام می دارد.

مسئول هتل آپارتمان یاس نبی (سلام الله علیها) در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در این ویژه برنامه رمضانی، زائران در ۳ بازه زمانی ۱۰ روزه با اسکان در این هتل آپارتمان می توانند به زیارت امام هشتم شیعیان بپردازند.

این مسئول همچنین عنوان کرد: ایاب و ذهاب کاروان های زیارتی ، اسکان ۱۰ روزه اول ماه مبارک همراه با سحری و افطاری با مبلغ ۲۷۵۰۰۰ تومان به عهده هتل آپارتمان یاس نبی میباشد و اسکان و اقامت در این هتل که ویژه فعالان و حافظان قرآن است برای عموم مردم هم آزاد می باشد.

لازم به ذکر است در حرم آقا علی بن موسی الرضا (علیه السلام) نیز برنامه های متنوع تری نسبت به ایام دیگر سال برگزار می شود.

 علاقمندان جهت ثبت نام در کاروان ها می توانند همه روزه با شماره تماس ۰۷۳۲۴۶۴۳۱۸۵- ۰۹۱۷۴۳۵۰۱۸۹- ۰۹۱۷۱۳۰۶۰۹۳ تماس حاصل نمایند.

اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
4 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

بسیار سوئت عالی وتمیز وغذاهای با کیفیت

با سلام چطوری رزف کنیم

بسیار عالی و تمیز و خوش برخورد