عسکری نماینده داراب و زرین دشت در جمع مدیران و مسئولان بیت الاحزان:
دکتر محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، در نشست مسئولان و مدیران شعب بیت الاحزان داراب و زرین دشت ریشه مشکلات جامعه را دوری از قرآن بیان کرد./ عسکری: از اعتبارات مناطق محروم مبلغ یک میلیارد تومان جهت شهرستان داراب و یک میلیارد جهت شهرستان زرین دشت اختصاص دادیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، دکتر محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، در نشست مسئولان و مدیران شعب بیت الاحزان داراب و زرین دشت گفت: متأسفانه باید اعتراف کنیم که دشمن تا حدی به اهداف خود در تهاجم فرهنگی، غارت فرهنگی و چپاول فرهنگی رسیده است و یکی از دلایل آن فاصله گرفتن ما از قرآن است.

وی با اشاره به مشکلات زیادی که در کشور چه از لحاظ کادرسازی و چه از لحاظ معیشتی و جنبه های دیگر با آن مواجهیم تصریح کرد: راه حل همه این مشکلات رجوع به قرآن کریم است، قطعاً تربیت نسل قرآنی توسط شما در شکل گیری مدیران دلسوز و خدمتگزار در آینده کشور مؤثر خواهد بود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: در چند وقت اخیر از طرف کمیسیون کشاورزی ۹ مبدأ تأمین و واردات نهاده‌های اساسی کشور را بررسی کردیم و متأسفانه متوجه شدیم که فسادهای زیادی در این بخش‌ها وجود دارد. عاملی که باعث می‌شود این تخلفات و مفاسد شکل بگیرد دوری مدیران و جامعه از فرهنگ قرآنی است و اگر تأسی به ساحت قرآن کریم داشته باشیم مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با بیان این که علیرغم حضور در کمیسیون کشاورزی همواره پیگیر مباحث قرآنی و مشکلات جامعه قرآنی در مجلس بوده‌ام مژده داد: از اعتبارات مناطق محروم مبلغ یک میلیارد تومان جهت شهرستان داراب و یک میلیاد تومان جهت شهرستان زرین دشت اختصاص دادیم.

یاد‌آور می‌شود نشست سومین نشست هفتگی مسئولان و مدیران شعب بیت الاحزان با حضور مسئولان مرکز مدیریت بیت الاحزان پنجشنبه گذشته ۴ آذر ماه با حضور مسئولان و مدیران شعب بیت الاحزان داراب و زرین دشت برگزار گردید.

نشست مسئولان و مدیران شعب داراب و زرین دشت

بیشتر بخوانیم:

به دنبال ایجاد ساختار جامع قرآنی هستیم

امام جمعه داراب: مردمی بودن و اخلاص دو ویژگی بیت الاحزان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات