در این نرم افزار 120 موضوع قرآنی به همراه آیه، ترجمه، تفسیر، حدیث، شعر، داستان، صوت و ... در محیطی جذاب و تخصصی ارائه شده است و ابزار خوبی برای حفظ موضوعی آیات قرآن کریم می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بیت‌الاحزان، علی اصغر همتی مسئول طرح ملی آیات زندگی، از مراحل پایانی نسخه آزمایشی نرم‌افزار اختصاصی طرح خبر داد و گفت: این نرم‌افزار ابزار کمک آموزشی مناسبی برای حفظ موضوعی قرآن کریم به صورت تخصصی و حرفه‌ای می‌باشد.

وی افزود کاربر در این نرم‌افزار ۱۲۰ موضوع قرآنی به همراه آیه، ترجمه، تفسیر، حدیث، شعر، داستان، صوت و… در محیطی جذاب ارائه شده است و با زمانبندی دقیق و اعلام هشدار‌های به موقع، قرآن‌آموز را نسبت به حفظ و مرور آیات در وقت مناسب خود آگاه و ترغیب می‌نماید.

این نرم‌افزار که به صورت آفلاین طراحی شده است در مرحله بعد به صورت آنلاین ارائه می‌شود و ضمن ثبت نام قرآن‌آموزان در طرح آیات زندگی سوابق آموزشی آنان را ثبت می‌نماید و در گام‌های بعدی به بخش آزمون و ارائه کارنامه و گواهینامه خواهیم پرداخت.

همتی با اشاره به اینکه این نرم‌افزار کمک شایانی به طرح ملی آیات زندگی می‌نماید و به صورت رایگان ارائه گردیده است، برای انجام مراحل بعدی نیازمند حمایت بیشتر خیرین و دلسوزان است که می‌توانند از اینجا مبالغ خود را به صورت مستقیم واریز نمایند.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات