طرح حفظ همراه با درک آیات الهی تابستان سال جاری توسط اتحادیه تشکل‌های قرآنی و با همکاری مؤسسه بیت‌الاحزان برگزار می‌شود. در این طرح 900 نفر در مدت 2 ماه حافظ چهار جزء از قرآن کریم خواهند شد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) به نقل از خبرگزاری فارس، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با همکاری مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان اقدام به برگزاری طرحی برای تربیت حافظان قرآن کریم کرده است.

در این طرح که قرار است تابستان سال جاری برگزار شود، افراد پس از پذیرش در مدت ۲ ماه به صورت شبانه‌روزی علاوه بر حفظ ۴ جزء از قرآن کریم، در بخش‌های روخوانی، روان‌خوانی، تدبر در قرآن و آشنایی با سیره اهل‌بیت(ع) نیز توانمندی‌هایی کسب خواهند کرد.

طرح حفظ همراه با درک آیات الهی در ۳۶ مرکز ۲۵ نفره برگزار می‌شود به طوری که در این طرح ۹۰۰ نفر حافظ ۴ جزء از قرآن کریم خواهند شد.

«حسن محمدی» مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری این طرح، گفت: در طرح حفظ قرآن در ۲ ماه برای هر قرآن‌آموز یک میلیون تومان هزینه پیش‌بینی شده است که ۵۰ درصد آن توسط اتحادیه تشکل‌های قرآنی، ۲۵ درصد توسط مؤسسه مجری طرح و ۲۵ درصد باقی‌مانده (تأمین استاد) نیز توسط مؤسسه بیت‌الاحزان تأمین می‌شود.

وی درباره نحوه انتخاب مؤسسات مجری این طرح، خاطر نشان کرد: تاکنون به تمامی مؤسسات فعال قرآنی نامه‌ای ارسال شده که در صورت تأئید مؤسسات، ما فعالیت‌ها و امکانات آنها را بررسی کرده و بر اساس نیاز منطقه و موقعیت جغرافیایی طرح حفظ قرآن را در آن مؤسسات اجرایی خواهیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات