هیئت بازرسی بیت الاحزان در شهر ارد گراش
در سفر هیئت بازرسی بیت الاحزان به شهر ارد و برگزاری آزمون حفظ کل قرآن کریم، 7 بانوی اهل این شهر به جمع حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان اضافه شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان در سفر هیئت بازرسی مؤسسه بیت الاحزان به شهر ارد از توابع شهرستان گراش و با برگزاری آزمون حفظ کل قرآن کریم، ۷ بانوی اهل این شهر به جمع حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان اضافه شدند.

بر اساس این گزارش در آزمون حفظ کل قرآن کریم که توسط هیئت بازرسی اعزامی از مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد، تعداد ۷ قرآن آموز از شعبه ارد شرکت کردند که هر هفت نفر آزمون را با موفقیت به اتمام رساندند و به جمع حافظان کل قرآن کریم پیوستند.

طبق گزارش هیئت بازرسی مؤسسه در شعبه ارد فعالیت‌های قرآنی به خوبی انجام می‌شود و جزء شعب فعال مؤسسه هستند.

با خبر شدیم که یکی از قرآن آموزان این مؤسسه در سن ده سالگی موفق به حفظ ۷ جزء قرآن کریم شده است که مصاحبه کوتاهی با وی ترتیب دادیم.

لطفا خودتان را معرفی کنید.

رضا خرم هستم ده ساله و کلاس چهارم ابتدایی هستم.

از چه سنی شروع به حفظ قرآن کردید؟

از سن ۵ سالگی شروع به حفظ کردم. جز ۳۰ را ۳ ساله تمام کردم و الان حافظ ۷ جزء قرآن کریم هستم.

در مورد روش حفظ خود توضیح می‌دهید؟

به جز روزهای جمعه، روزانه ۴ خط حفظ می‌کنم و هر روز مرور ده درس دارم و روزی نصف جزء مرور می‌کنم. ترجمه آیات را همراه خود آیات حفظ می‌کنم و معنی کلمات را هم با کمک مادرم یاد می‌گیرم و همراه مرور آیات، روزانه معنی را هم مرور می‌کنم.

کدام یک از آیات قرآن را بیشتر دوست دارید؟

آیه ۱۶۴ سوره مبارکه بقره را خیلی دوست دارم چون هر وقت که آیه را تلاوت می‌کنم به وسعت نعمت هایی که خدا برای ما خلق کرده فکر می‌کنم و برایم شگفت انگیز است.

چه هدفی از حفظ قرآن دارید و برنامه تان برای آینده چیست؟

هدفم بهره گرفتن از آیات قرآن کریم در زندگیم است و می‌خواهم ان شاء الله تا آخرش ادامه بدم و بتوانم در این راه به دیگران هم کمک کنم و خودم را برای ظهور مولای عزیزم آماده کنم.

چه توصیه‌ای به هم سن و سال‌های خود دارید؟

توصیه ام به هم سن وسال‌های خودم این است که به جمع قرآن آموزان بپیوندند و در زندگی و درس از آن استفاده کنند و در آخرت نیز از آن بهره ببرند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات