بابرگزاری آزمون وزارت ارشاد در چهار مدرسه از مدارس مؤسسه بیت‌الاحزان تعداد ۸۸ حافظ به جمع حافظان قرآن این مؤسسه پیوستند و سایر افراد باید در آزمون شهریور‌ماه شرکت کنند.

 آزمون حفظ شفاهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهار مدرسه شبانه‌روزی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) برگزار شد و طی آن ۸۸ حافظ کل و ۲۹ حافظ ۲۰ جزء موفق به کسب مدرک حفظ وزارت ارشاد شدند.

به گزارش روابط عمومی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ؛ این افراد در مدارس صاحب‌الزمان(عج) واقع در روستای قرآن آباد، مدرسه فاطمیه ویژه خواهران واقع در روستای مبارک‌آباد، مدرسه امام حسن‌مجتبی(ع) واقع در روستای لای‌خرمی و مدرسه امیرالمؤمنین(ع) واقع در روستای صحرارود از توابع استهبان استان فارس به حفظ قرآن پرداختند و در پایان موفق به اخذ مدرک خود شدند.

در این ۴ مدرسه ۱۴۸ قرآن‌آموز از ۲۲ استان کشور در دوره‌های حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم حضور داشتند که در رشته حفظ کل برادران از بین ۷۱  نفر شرکت‌کننده ۶۵ نفر، در رشته حفظ کل خواهران از بین ۲۳ شرکت‌کننده و همگی، در رشته حفظ ۲۰ جز برادران از بین ۲۹ شرکت‌کننده ۱۶ نفر و در رشته ۲۰ جزء خواهران از بین ۱۴ شرکت‌کننده ۱۳ نفر در آزمون پذیرفته شدند.

سایر افراد که حد نصاب نمره قبولی آزمون وزارت ارشاد را کسب نکرده‌اند به همراه حافظان شعب کل‌کشور و مدرسه شبانه‌روزی امام‌رضا(ع) در آزمون شهریورماه شرکت می‌کنند.

شایان ذکر است اسامی پذیرفته‌شدگان مؤسسه بیت‌الاحزان در آزمون وزارت ارشاد در گزارش‌های بعدی منتشر می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات