هفدهمین دوره دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم ویژه حافظان کل قرآن کریم خواهر 18 مهر ماه طی مراسمی در روستای مبارک آباد استهبان گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، هفدهمین دوره دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم ویژه حافظان کل قرآن کریم خواهر روز گذشته ۱۸ مهر ماه طی مراسمی در روستای مبارک آباد استهبان گشایش یافت.

حافظان حاضر در دانشسرا طی یک سال به تحصیل دروس دانشگاهی کارشناسی علوم قرآن و حدیث زیر نظر اساتید مجرب می‌پردازند و خود را جهت حضور در آزمون کارشناسی ارشد آماده می‌کنند و در ضمن آن محفوظات خود را نیز تثبیت می‌کنند. شرکت کنندگان در دوره همچنین در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن که توسط سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک درجه سه حفظ معادل کارشناسی را دریافت می‌نمایند. در پایان دوره که مصادف با زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌هاست، قرآن آموزان با حضور در این آزمون و در صورت کسب حد نصاب لازم، مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث خود را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت می‌نمایند.

گفتنی است دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع) که در سال گذشته در شهرستان نی‌ریز برقرار بود پس از یک سال وقفه در روستای مبارک آباد شهرستان قرآنی استهبان پذیرای حافظان کل قرآن کریم خواهد بود.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات