مراسم کلنگ زنی استادسرای حوزه علمیه قرآنی بیت الاحزان با حضور حجت الاسلام رضوی استاد اخلاق حوزه علمیه قم، مسئولان مؤسسه بیت الاحزان و جمعی از مردم روستای قرآنی محمد آباد استهبان برگزار شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، مراسم کلنگ زنی استادسرای حوزه علمیه قرآنی بیت الاحزان با حضور حجت الاسلام رضوی استاد اخلاق حوزه علمیه قم، مسئولان مؤسسه بیت الاحزان و جمعی از مردم روستای قرآنی محمد آباد استهبان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رضوی پس از بازدید از حوزه علمیه و زمین محل احداث استادسرا در بیاناتی ضمن توجه دادن به نکات اخلاقی و عرفانی از خیرین و مردم نیک اندیش محمد آباد تقدیر و با بیان نکات انگیزشی از مردم و خیر اندیشان دعوت کرد تا در طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و ارزشی بیت الاحزان مشارکت و حضور فعال داشته باشند.
انتخابات و مباحث روز و نیز گرامیداشت پانزده خرداد سالروز رحلت جانگداز بنیانگزار انقلاب اسلامی از دیگر بخش‌های سخنرانی این استاد فرهیخته حوزه علمیه بود.
حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان نیز طی سخنانی علت انجام این گونه وقفیات ماندگار را خوبی و پا به رکاب بودن اهالی این روستای قرآنی عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از موقوفات روستا از خیرین و واقفین تشکر و قدردانی به عمل آورد.

در پایان مراسم کلنگ زنی با حضور حجت الاسلام رضوی، مسئولین روستا و موسسه انجام گردید.

یاد آور می‌شود این قطعه زمین واقع در روستای محمد آباد توسط واقف خیر اندیش جناب آقای حاج علی اکبر کیانی به منظور احداث مجتمع مسکونی و استاد سرای حوزه علمیه قرآنی وقف مؤسسه بیت الاحزان شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات