درخشش بیت الاحزانی ها در کشور ادامه دارد
سه تن از قرآن آموختگان مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در عرصه های قرآنی کشور خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، سه تن از قرآن آموختگان مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در عرصه های قرآنی کشور خوش درخشیدند. بر اساس این گزارش سرکار خانم لیلا بال افکنده از حافظان کل قرآن بیت الاحزان در آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم سازمان دارالقرآن که چندی پیش برگزار گردید موفق به اخذ مدرک درجه سه حفظ قرآن کریم گردید. این حافظ قرآن کریم پیش از این موفق شده بود در شعبه امامشهر مؤسسه بیت الاحزان کل قرآن کریم را حفظ نماید.

همچنین در روزهای اخیر شاهد درخشش دو قرآن آموز دیگر بیت الاحزان در مسابقات قرآنی بودیم. آیدین صومی از قرآن آموزان بیت الاحزان شعبه تکاب در رشته قرائت تحقیق سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه نخست و راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات گردید. همچنین هانیه ایران پور دیگر قرآنی آموز تکابی بیت الاحزان در رشته حفظ ۱۰ جزء درسی این دوره از مسابقات در بخش خواهران موفق به کسب رتبه نخست و راهیابی به مرحله کشوری مسابقات شد.

شایان ذکر است بر اساس مصوّبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت‌رسانی دستگاههای اجرایی کشور به حافظان کلام وحی؛ سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، آزمون های «ارزیابی و اعطای مدرک تخصّصی به حافظان قرآن کریم »را از سال ۱۳۸۴ به صورت سالانه اجرا می‌نماید. به شرکت کنندگان در آزمون حفظ در صورت کسب نمره قبولی در مراحل مختلف آزمون، مدارک درجه یک تا ۵ حفظ قرآن کریم اعطا می‌شود که مدرک درجه ۳ همتراز مدرک لیسانس می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات