در این دوره که در روزهای 27 و 28 آبان ماه جاری با حضور بیش از 200 مربی مهد و پیش دبستانی برگزار می‌گردد حجت الاسلام محمد حسن راستگو، روحانی نام آشنای تلویزیون و بنیان گذار طرح تربیت مربی کودک و نوجوان حوزه علمیه قم به تدریس در خصوص روشهای کلاسداری و برخورد با کودکان و نوجوانان خواهد پرداخت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، کارگاه آموزشی مربیان مهد و پیش دبستانی مؤسسه طی دو روز در سالن شهید الهی مؤسسه مرکزی بیت الاحزان برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش در این دوره که در روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ماه جاری با حضور بیش از ۲۰۰ مربی مهد و پیش دبستانی برگزار می‌گردد حجت الاسلام محمد حسن راستگو، روحانی نام آشنای تلویزیون و بنیان گذار طرح تربیت مربی کودک و نوجوان حوزه علمیه قم به تدریس در خصوص روشهای کلاسداری و برخورد با کودکان و نوجوانان خواهد پرداخت.

جلسه پرسش و پاسخ و رفع اشکالات تدریسی توسط اساتید با تجربه بیت الاحزان نیز از دیگر بخش های این دوره دو روزه خواهد بود.

شایان ذکر است حجت الاسلام محمد حسن راستگو مبتکر برنامه ویژه تعلیم و تربیت کودکان ونوجوانان به صورت کلاس، اردو، دروس کلاسیک برای مربیان پرورشی، مراکز تربیت معلم، حوزه های علمیه و صدا وسیمای جمهوری اسلامی است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات