چهارمین مرحله از سلسله مسابقات تفسیر قرآن کریم "مشکات" با محوریت بخش دوم از جزء بیست و نهم قرآن کریم برگرفته از جلد 25 کتاب تفسیر نمونه به صورت همزمان در شهرستان قرآنی استهبان و روستاهای تابعه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام اللهعلیها) ، چهارمین مرحله از مسابقات تفسیر به همت بیت الاحزان شعبه شهرستان قرآنی استهبان و با همکاری تعدادی از نهادهای قرآنی شهرستان برگزار شد.

مسئول بیت الاحزان شعبه استهبان، احمد تاج بخش در این خصوص گفت: این دوره از مسابقات مربوط به بخش دوم از جزء بیست و نهم و شامل سوره های معارج، نوح، جن و مزمل می باشد.

تاج بخش ادامه داد: سلسله مسابقات تفسیر از جمله برنامه های بلند مدت دبیر خانه شهرستان قرآنی استهبان بوده و محوریت برگزاری مسابقه بر عهده بیت الاحزان است.

مسئول بیت الاحزان شعبه استهبان ضمن تشکر از کلیه نهادهای مربوطه گفت: با توجه به بلند مدت بودن سلسله مسابقات تفسیر ستاد اجرایی به همین منظور تشکیل شده که متشکل است از: فرمانداری، دبیرخانه شهرستان قرآنی استهبان، دفتر امام جمعه، اداره آموزش و پرورش، اداره اوقاف، مؤسسه فرهنگی دارالقرآن امامزاده پیر مراد (علیه السلام)، حلقه های صالحین سپاه، مؤسسه فرهنگی امین، مجمع امور صنفی و حوزه های علمیه خواهران و برادران

تاج بخش اضافه کرد: سؤالات مسابقه به صورت ۴۰ سؤال تستی برگرفته از جلد ۲۵ کتاب تفسیر نمونه بود و به کلیه افرادی که بالاتر از ۸۰% سؤالات را پاسخ صحیح داده باشند بدون قرعه کشی هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

تاج بخش در پایان تصریح کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در ۱۶ بهمن همزمان با دهه مبارک فجر در مهدیه شهرستان قرآنی استهبان برگزار خواهد شد.

گفتنی است سلسله مسابقات تفسیر مشکات از اسفند ماه ۹۲ آغاز شده وهر ۶ ماه یک بار در این شهرستان قرآنی با هدف آشنایی و انس مردم با حزب مفصلات قرآن کریم (۵ جزء آخر) برگزار می گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات