حجت الاسلام شاهسونی به مناسبت عملیات غرورآمیز مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی پیام تبریک صادر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان با صدور پیامی پیروزی چشمگیر مقاومت اسلامی فلسطین در عملیات طوفان الاقصی را تبریک گفت و حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَیَنصُرَنَّ ٱللَّهُ مَن یَنصُرُهُۥٓ إِنَّ ٱللَّهَ لَقَوِىٌّ عَزِیزٌ

خبر مسرت بخش پیروزی‌های درخشان ملت شجاع و قهرمان فلسطین علیه مواضع رژیم ددمنش صهیونیستی در فلسطین اشغالی و در هم شکسته شدن هیمنه پوشالی اشغالگران صهیونیست موجب شادی دل‌های همه آزادگان جهان شد. رژیم غاصب صهیونیستی که همواره خود را قدرتی شکست ناپذیر معرفی می‌کرد، برای اولین بار در طول سال‌های حیات منحوس خود با حمله جانانه ملت مقاوم فلسطین مواجه شد و رسوایی و شکست سنگینی را متحمل شد.

این رژیم کودک کش همچون حملات گذشته خود مشغول قتل عام کور فلسطینیان بی‌گناه در نوار غزه است اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، این رژیم شکستی غیر قابل ترمیم متحمل شد و ان شاء الله با عزم و اراده راسخ و آهنین محور مقاومت با پیشتازی فلسطین، به زودی شاهد ریشه کن شدن این جرثومه فساد از زمین و آزادی کامل سرزمین اشغالی فلسطین و قدس عزیز باشیم.

مجموعه عظیم مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) نیز، این پیروزی تاریخی را به ملت مظلوم فلسطین، جامعه اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک عرض می‌کند و ضمن محکوم کردن حملات بزدلانه و ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی به نوار غزه، حمایت قاطع خود را از قیام قهرمانانه فلسطین اعلام می‌کند.

علیرضا شاهسونی

مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات