مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز فرموده اند:«مردم فارس، همواره جزو پیشروها بوده اند، و استان فارس حقاً و انصافاً یک قله است»

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین

ان هذا القرآن یهدی للتی هی اقوم

همانا این قرآن به استوار ترین راه هدایت می نماید

مقدم شما علاقه مندان به قرآن و عترت، قرآن پژوهان، قاریان، معلمان، خادمان، مفسران قرآن کریم و اساتیدی که در محضر قرآن و عترت عمری را سپری کرده اید گرامی می داریم و از همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره بزرگ حافظان قرآن کریم کشور، قدردانی می کنیم، از خداوند تبارک و تعالی مسئلت میکنیم دل های همگان را به نور معارف قرآن کریم و عترت بیش از گذشته روشن فرماید و توفیق درک و عمل به رهنمود های قرآن کریم و عترت و نشر آثار این دو میراث گران بهای پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) را به همگان عنایت فرماید.

قرآن،نور مبین،حبل متین و راهنمای انسان ها به صراط حق و سوق دهنده بشر به راه و رسم انسانیت است. چرا که حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) می فرماید : «هنگامی که فتنه ها چون شب تاریک ،به شما رو آورد.بر شما باد تمسک به قرآن.»  لازم است در تمامی مراحل زندگی به دستورات قرآن متمسک شوید و راه حق را از باطل تشخیص دهیم تا در فراز و نشیب زندگی در پناه قرآن، مصون و محفوظ بمانیم و در قیامت از شفاعت آن بهره مند شویم.

حضار محترم! سروران گرانقدر، اکنون که موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها موفق به تربیت صدها حافظ کل قرآن کریم شده و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز فرموده اند: «مردم فارس، همواره جزو پیشروها بوده اند، و استان فارس حقاً و انصافاً یک قله است» امیدواریم،به زودی استان فارس ،سومین حرم اهل بیت به قطب قرآنی کشور، مبدل شده و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم،به دستان توانای شما محقق شود و در آینده شاهد شکوفایی و گسترش معارف الهی در اقصی نقاط میهن اسلامی مان ایران باشیم.

از خدای سبحان توفیق بیشتر شما را در توسعه و ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم و عمل به دستورات آن، مسئلت داریم.

امید می رود همه شما عزیزان، از برکات قرآن و عترت بهره مند بوده و در تمسک به حبل متین الهی کامیاب شوید.

والسلام علیکم و رحمه الله

علی جنتی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات