پنجاه و هفتمین دوره توان افزایی مدیران و مربیان قرآنی کشور ، از سوی مجمع خیرین قرآن و عترت استان اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ، پنجاه و هفتمین دوره توان افزایی مدیران و مربیان قرآنی کشور ، از سوی مجمع خیرین قرآن و عترت استان اصفهان برگزار شد.
۲۲ نفر از مدیران و مربیان مؤسسه بیت الاحزان به نمایندگی از مؤسسات قرآنی استان فارس از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه در این دوره توان‌افزایی شرکت کردند.

دوره‌های توان‌افزایی مدیران و مؤسسات قرآنی با هدف ارتقاء مهارت‌های مدیران مؤسسات قرآنی سراسر کشور و آشنایی آنان با روش‌های نوین آموزشی و آشنایی با مدیران موفق مؤسسات قرآنی است که از سوی مجمع خیرین قرآن و عترت استان اصفهان در حال برپایی است.

در این دوره، مدیران مؤسسات قرآنی استان فارس، با بهره‌گیری از اساتید کشوری و بازدید از مؤسسات مطرح استان اصفهان، تحت آموزش قرار گرفتند.

یکی از مؤسساتی که در این دوره مورد بازدید قرار گرفت، مؤسسه بینه اصفهان بود. بازرترین فعالیت موسسه بینه آموزش تلاوت قرآن کریم در بین نوجوانان و جوانان اصفهان می‌باشد.
تلاوت قرآن کریم توسط یکی از نوجوانان همراه با خیر مقدم و معرفی عملکرد موسسه بینه توسط آقای بشیری مدیر موسسه از دیگر برنامه های این بازدید بود.

گفتنی است؛ در این دوره توان افزایی حجت‌الاسلام شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان نیز حضور دارد.

در ادامه تصاویری از این دوره را به نظاره می‌نشینیم:

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات