کارگاه تولید پوشاک آرامش بیت الاحزان در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی مؤسسه مرکزی و شعب به منظور افزایش تولید و فروش پوشاک با همکاری شعب مؤسسه، همکار با پورسانت مناسب می پذیرد.

 

کارگاه تولید پوشاک آرامش بیت الاحزان در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی مؤسسه مرکزی و شعب به منظور افزایش تولید  و فروش پوشاک  با همکاری شعب مؤسسه، همکار با پورسانت مناسب می پذیرد.

بدینوسیله به اطلاع مسئولین محترم شعب مؤسسه می رساند که فروشگاه کارگاه تولید پوشاک آرامش جهت عرضه و فروش محصولات خود در سطح شعب مؤسسه و مناطق همجوار شعب به یک نفر رابط مستقیم با کارگاه آرامش نیاز دارد. لذا از شعبه‌های که علاقه‌مند به همکاری با کارگاه می‌باشند نسبت به معرفی یک نفر به عنوان رابط کارگاه هر چه سریعتر اقدام نمایند.

مزایای همکاری:
۱- پرداخت پورسانت عالی به رابط معرفی شده از سوی شعبه
۲- اشتغال زایی در بین حافظان و فعالان قرآنی شعبه
۳- اختصاص بخشی از در آمد حاصل از فروش به شعبه

توضیحات:
رابط کیست ؟
شخصی که توانایی و قدرت فروشندگی را داشته باشد که ممکن است از بین مربیان، معلمان، مدیرداخلی انتخاب گردد.
میزان پورسانت؟
میزان پورسانت پرداختی به شعبه ۱۵ درصد حاصل از فروش کل محصولات می‌باشد

نحوه پرداخت پورسانت؟
پس از فروش محصولات خریداری شده توسط شعبه از کارگاه آرامش میزان ۸۵ درصد کل خرید سهم مؤسسه می باشد و ۱۵ درصد سهم شعبه می باشد که از این میزان ۱۵ درصد ۵۰ درصد متعلق به رابط و ۵۰ درصد مابقی سهم شعبه می باشد که با این اقدام علاوه بر ایجاد انگیزه در نیرو درآمدی نیز نصیب شعبه می‌گردد.

مثال :
اگر شعبه ای میزان ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از کارگاه خرید نماید میزان ۸,۵۰۰,۰۰۰ ریال متعلق به مؤسسه بوده ومیزان ۱,۵۰۰,۰۰۰ سهم شعبه می شود که از این میزان نیز مبلغ ۷۵۰,۰۰۰ ریال سهمیه رابط می شود.

جهت ثبت نام به منظور همکاری و کسب اطلاعات بیشتر با آقای جواد شاهسونی، مسئول کارگاه آرامش ۰۹۱۷۶۳۹۸۸۳۱ تماس حاصل نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات