خبر خوش از قرآن آباد ایران:
یک واحد ساختمان توسط یکی از خیرین قرآنی روستا، وقف امور عام المنفعه و فعالیت‌های موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، یک واحد ساختمان توسط یکی از خیرین قرآنی روستای محمد آباد، وقف امور عام المنفعه و فعالیت‌های موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) گردید.
این ساختمان که قبلاً متعلق به اداره بهزیستی بوده است، حدود ۲۰ سال به صورت نیمه کاره رها شده بود که با پیگیری های به عمل آمده و همت اهالی روستا و واقف ساختمان، در اختیار موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) قرار گرفت و در مراسمی که روز پنج شنبه دوم دی ماه با حضور اهالی و مسئولین روستا برگزار گردید، درب این موقوفه به روی اهالی قرآن دوست محمد آباد گشوده شد.

علیرضا شاهسونی مدیر موسسه بیت الاحزان در جمع اهالی روستای قرآنی محمد آباد ضمن تقدیر از مردم و بانی موقوفه به ثمرات فعالیت‌های عام المنفعه این موسسه در سطح دهستان خیر اشاره کرد و همه این آثار را از عشق و ارادت مردم این خطه به قرآن کریم و بخصوص ساحت مقدس حضرت زهرا(سلام الله علیها) بر شمرد.

شاهسونی در انتهای سخنرانی، از مردم و مسئولین روستا جهت تکمیل و بازسازی ساختمان این موقوفه دعوت به عمل آورد.

در پایان این مراسم درب ساختمان توسط یکی از خیرین و ریش سفیدان روستا بازگشایی گردید و اهالی روستا از محیط داخلی این ساختمان بازدید نمودند.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات