مدیر مسئول بیت الاحزان با معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش دیدار کرد:
حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و جمعی از مدیران این مؤسسه با دکتر اصغر باقر زاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و جمعی از مدیران این مؤسسه با دکتر اصغر باقر زاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور رستم پور مدیر مرکز حفظ همراه با تحصیل شهرستان فسا، علیرضالو مسئول مرکز شبانه روزی حفظ قرآن حضرت ولی عصر (عج) تهران و موسوی مسئول مرکز شبانه روزی حفظ قرآن حضرت زهرا(س) بروجرد برگزار شد، حجت الاسلام شاهسونی گزارشی از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های مجموعه بیت الاحزان ارائه داد و ضمن تشکر از همکاری اداره کل قرآن و عترت آموزش و پرورش در برگزاری طرح‌های قرآنی به ویژه حفظ همراه با تحصیل، آمادگی مؤسسه بیت الاحزان را برای همکاری بیشتر با این وزارتخانه اعلام کرد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور همچنین خواستار لحاظ شدن امتیاز حفظ قرآن در آزمون‌های استخدامی و گزینش‌های وزارت آموزش و پرورش در تمامی رشته‌ها اعم از الهیات، تجربی، ریاضی و سایر رشته‌ها شد.

 

دکتر باقر زاده در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های مؤسسه بیت الاحزان، خواستار ورود جدی مؤسسه بیت الاحزان در برگزاری برنامه‌های حفظ قرآن در دانشگاه فرهنگیان شد و همچنین بر برپایی کلاس‌های حفظ قرآن در مدارس شبانه روزی متوسطه آموزش و پرورش تأکید کرد.

وی در خصوص پیشنهاد لحاظ شدن امتیاز حفظ قرآن در تمامی رشته های آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش قول پیگیری داد.

اشتراک در
اطلاع از
1 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

باشه