همایش هم اندیشی مؤسسات و خانه های قرآن سیستان و بلوچستان و مسئولان قرآنی و خیرین استان اصفهان در اصفهان برگزار شد

سکینه سبزیان مسئول مؤسسه بیت الاحزان در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان از برگزاری همایش هم اندیشی مؤسسات و خانه های قرآن سیستان و بلوچستان و مسئولان قرآنی و خیرین استان اصفهان در روز پنجشنبه ۳ آذرماه در اصفهان خبر داد.

وی هدف از برگزاری این نشست را ارائه گزارش فعالیت‌های مؤسسات قرآنی استان سیستان و بلوچستان و بیان مشکلات و راهکارها به منظور حمایت هرچه بیشتر از مؤسسات قرآنی در مناطق محروم عنوان و ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله با افزایش ارتباطات بین خیرین و مؤسسات قرآنی شاهد ارتقای سطح فعالیت‌های قرآنی در مناطق محروم و رفع مشکلات این مؤسسات باشیم.

مسئول بیت الاحزان دلگان گفت: در این نشست از  ۱۱۰ نفر از مربیان مؤسسات محروم استان سیستان و بلوچستان با اهدای هدیه سفر کربلای معلی تقدیر به عمل آمد که ۸ تن از مربیان بیت الاحزان دلگان بودند.

سبزیان با اشاره به آشنایی چندین ساله مهندس فضیلتی مدیر عامل مجمع خیرین استان اصفهان با فعالیت‌های بیت الاحزان در شهرستان دلگان گفت: پیش از این نیز در طرح حفظ جزء ۳۰ که توسط بیت الاحزان دلگان جهت ۶۰۰ قرآن آموز برگزار شده بود، مجمع خیرین اصفهان با اهدای بسته‌های لوازم التحریر از این طرح حمایت کرده بود.

وی همچنین به برگزاری نشستی دیگر با دو تن از خیر اندیشان استان قم اشاره کرد و گفت: در این نشست که حجج اسلام بهبهانی و حسینی عارف حضور داشتند مشکلات مؤسسه بیت الاحزان را بیان کردیم و خوشبختانه در این جلسه نیز بر حمایت از مؤسسات مناطق محروم تأکید شد.
سبزیان در پایان از سید مهدی پور موسوی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان بابت دعوت و راه‌اندازی جلسه، و همچنین آقایان مهندس فضیلتی رییس مجمع خیرین استان اصفهان، دکتر شفیع زاده از خیریه محسنین و مهندس تدین از خیریه ایتام جازموریان و سایر خیراندیشان بابت همکاری هایی که با موسسه بیت الاحزان دارند تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات