به میزبانی دانشسرای باقرالعلوم(ع) استهبان:
هجدهمین دوره تربیت معلم مهد و پیش دبستانی مؤسسه بیت الاحزان به مدت ده روز در دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم شهرستان استهبان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، هجدهمین دوره تربیت معلم مهد و پیش دبستانی های مؤسسه بیت الاحزان ویژه حفاظ این مؤسسه از سراسر کشور، به مدت ۱۰ روز در دانشسرای باقرالعلوم(ع) واقع در روستای مبارک آباد شهرستان قرآنی استهبان برگزار شد.

این دوره به صورت سالانه و با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص ، متعهد و با تجربه به منظور فعالیت در مهد و پیش دبستانی‌های قرآنی مؤسسه بیت الاحزان، با تدریس اساتید مطرح و بنام کشوری که همگی از اساتید با سابقه مؤسسه بیت الاحزان بودند در حوزه‌های مختلف آموزشی، روانشناسی، کار با کودک و سایر موارد مرتبط برگزار شد.

در این دوره، روش تدریس روخوانی و روانخوانی و کتاب‌های آموزشی مؤسسه، آموزش کلاس‌داری حفظ و تجوید همراه با تثبیت محفوظات، به‌صورت تئوری و عملی ارائه شد که در پایان این دوره از همه کارآموزان آزمون اخذ شد.

از نکات بارز دوره تربیت معلم مهد و پیش دبستانی می توان به حضور ۱۷ نفر از حافظان مؤسسه بیت الاحزان از سنین مختلف با سطوح تحصیلی متفاوت اشاره کرد. به عنوان مثال سرکار خانم زهرا میرشکاری دانش آموز پایه ششمی و سرکار خانم دکتر مریم رهبر که هر دو حافظ کل قرآن کریم هستند در این دوره حضور داشتند.

گفتنی است این دوره که از چهارشنبه ۲۵ مردادماه آغاز شده بود امروز پنجشنبه ۲ شهریور ماه به پایان رسید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات