نوید رزمجو حافظ کل و استاد مدارس حفظ بیت الاحزان در یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی کارگران کشور موفق به کسب رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن کریم گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نوید رزمجو حافظ کل و استاد مدارس حفظ بیت الاحزان در یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی کارگران کشور موفق به کسب رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن کریم گردید.

در این دوره از مسابقات که دیروز با حضور ۳۰۳ نفر از آقایان و بانوان همزمان با نخستین روز از هفته کارگر در قم آغاز به کار کرد تعداد ۱۶۸نفر شرکت کننده آقا و ۱۳۵نفر بانو در رشته های قرائت، حفظ کل، ۲۰ و ۱۰جزء قرآن کریم، مفاهیم با هم به رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش مرحله استانی این مسابقات در سال گذشته برگزار شد و طی آن بیش از ۵هزار نفر قاری،حافظ و حامل قرآن کریم در این مسابقات شرکت کردند و بعد از طی دوره مقدماتی، ۳۰۳ نفر به مرحله نهایی و کشوری آن راه یافتند.
نورانی افزود: مرحله نهایی این مسابقات از روز پنجم اردیبهشت و در جوار حرم کریمه اهل بیت از ساعت ۱۵ در تالار شهر آغاز و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت که مراسم اختتامیه آن روز پنچشنبه با حضور جمعی از مسئولان برگزار خواهد شد.

یاد آور می شود نوید رزمجو صاحب عناوین متعدد کشوری از جمله رتبه اول مسابقات تلاوت و رتبه برتر مسابقات اوقاف می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات