نشست هم اندیشی و همفکری به منظور هر چه مطلوبتر برگزار کردن پانزدهمین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان و اختتامیه دومین دوره طرح ملی رحله با حضور اعضای شورای شهر و شهردار استهبان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نشست هم اندیشی و همفکری به منظور هر چه مطلوبتر برگزار کردن پانزدهمین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان در شهرداری استهبان برگزار شد.

بنا بر این گزارش در این نشست که مهندس فقیهی کیا شهردار و مهندس بهتری، مهندس ضیایی، و دکتر ندافی از اعضای شورای اسلامی شهرستان استهبان و جمعی از اعضای ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم و اختتامیه دومین دوره طرح ملی رحله حضور داشتند طرفین بر برگزاری هر چه مطلوبتر این جشنواره بزرگ قرآنی تأکید کردند.

همچنین در این جلسه از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهرستان قرآنی استهبان قول مساعد در زمینه تبلیغات، اطلاع رسانی و مهیا سازی محیط برگزاری داده شد.

شایان ذکر است شهرستان قرآنی استهبان خاستگاه اصلی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) می‌باشد و با دارا بودن ۲۸۰ حافظ کل قرآن کریم که به همت این مؤسسه در این شهرستان تربیت شده اند یک از پایگاه‌های ویژه قرآن کریم در کشور به شماره می‌رود. به همین سبب و با توجه به فعالیت‌های گسترده قرآنی در این شهرستان در سال ۱۳۸۸ نام این شهرستان از سوی هیئت دولت رسماً به «شهرستان قرآنی استهبان» مزین گشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات