نشست معلمان حفظ مراکز حفظ همراه با تحصیل در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان نشست معلمان حفظ و مدیران مراکز تخصصی حفظ همراه با تحصیل مؤسسه بیت الاحزان پنجشنبه گذشته ۲۹ دی ماه در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

در این نشست که با هدف همفکری و دانش افزایی بین معلمان، استفاده از تجربیات و ارتقای سطح کیفی مراکز حفظ همراه با تحصیل بیت الاحزان برگزار گردید، تعداد ۲۵ نفر به صورت حضوری و مجازی شرکت کردند.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در این نشست ضمن بیان روش‌های مختلف جذب دانش آموزان به این مراکز، روش‌های جدید حفظ قرآن کریم را بر اساس کتاب حفظ آسان جهت شرکت کنندگان بیان کرد.

از دیگر برنامه‌های این نشست بررسی و رفع مشکلات آموزشی این مراکز، انتقال تجربیات و تبیین برنامه‌های جدید این مراکز جهت نیمسال دوم تحصیلی بود.

گفتنی است مؤسسه بیت الاحزان در سال تحصیلی جاری طی طرحی ابتکاری اقدام به برپایی ۱۱ مرکز تخصصی حفظ همراه با تحصیل ویژه دانش آموزان مقطع متوسط اول نموده است که در این مراکز دانش آموزان با شیوه‌ای جدید و تخصصی، در کنار دروس مدرسه، به حفظ قرآن کریم نیز می‌پردازند که دانش آموزان این مراکز از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون موفق به حفظ دو و نیم جزء قرآن کریم شده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات