با حضور مسئولان مرکز مدیریت بیت الاحزان:
با حضور مسئولان و مدیران مرکز مدیریت موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در جمع مسئولان و مدیران شعب نی‌ریز و بختگان، نشست دوره‌ای این موسسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بیت‌الاحزان‌، نشست مدیران و مسئولان بیت‌الاحزان با حضور مسئولان و مدیران مرکز مدیریت موسسه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی نی‌ریز پنج شنبه دوم دی ماه برگزار گردید.

در این نشست، مسئولان و مدیران شعب نی‌ریز  به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های شعبه خود پرداختند و تجربیات خود را در اختیار سایر شعب قرار داده و در جهت حل مشکلات شعبه خود با سایر همکاران و مسئولان به مشورت و رای‌زنی پرداختند.

پس از آن مسئولین و مدیران مرکز مدیریت، ضمن ارائه گزارش عملکرد واحد مربوطه و برگزاری کارگاه‌های تخصصی به سؤالات مسئولان و مدیران شعب پاسخ دادند و جهت حل مشکلات مطرح شده راه‌کارهای مختلفی را ارائه نمودند.

در پایان این نشست شاهسونی مدیر موسسه با جمع‌بندی مطالب و پاسخگویی به سؤالات مطرح شده توسط حاضرین، مصوبات جلسه را اعلام و با ارائه سخنرانی انگیزشی ضمن تقدیر از شعب نیریز و بختگان آن‌ها را به خدمت و تلاش بیشتر در راستای اهداف قرآنی و فرهنگی موسسه فراخواند.

از مرکز مدیریت موسسه قاسمعلی عمادی سرپرست جهاد خودکفایی و حسابرس شعب بیت الاحزان، خانم شاهسونی معاون آموزش خواهران، خانم اردالی کارشناس شعب جنوب فارس و امین افشارنیا سرپرست روابط عمومی موسسه سخنرانی کرده و در حوزه کاری خود بحث و تبادل نظر نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین جنگجو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی‌ریز نیز به عنوان میزبان جلسه، دقائقی به عرض خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به حاضرین پرداخت و در سخنانی به اهمیت فعالیت‌های بیت‌الاحزان و لزوم تلاش در ارتقاء کمی و کیفی برنامه‌ها بخصوص در امور معنوی و قرآنی پرداخت.

این نشست مصوباتی نیز داشت، که می توان به: افتتاح ساختمان شعبه یک نیریز در هفته های آتی، رفع مشکل مربوط به وقف شعبه وزیره، رفع مشکل زمین و مکان شعبه سبز آباد و تعیین مسئول مرد برای این شعبه، احیاء مجدد جلسات ماهانه شهرستانی و سرکشی از شعب نیریز و بختگان، احیا شدن شعبه موقوفه حاج علی، راه اندازی برنامه قرائت قرآن هفتگی ویژه آقایان در همه شعب، برگزاری مجمع الحفاظ به صورت فصلی با دعوت از افراد تأثیرگزار به همراه پذیرایی، پیگیری زمین جهت شعبه شهید بهشتی در سال ۱۴۰۱، پیگیری تهیه زمین برای شعبه سبزآباد از طریق بنیاد مسکن توسط خانم پرویزی، پیگیری ساختمان صادق آباد، احیای مجدد شعبه قاسم آباد و غیره اشاره نمود.

یاد آور می‌شود پیش از این چهار دوره نشست مدیران و مسئولان شعب بیت الاحزان با حضور مدیران مرکز مدیریت مؤسسه در شهرستان‌های استهبان، فسا، داراب و لار برگزار شده بود و نشست نی‌ریز، پنجمین نشست از سلسله نشست‌های هفتگی مشترک مدیران شعب و مسئولان مرکز مدیریت بیت‌الاحزان می‌باشد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات