نشست خبری بزرگترین جشنواره حافظان کل قرآن کریم کشور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می گردد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس این نشست با هدف معرفی فعالیت های قرآنی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و آگاهی بخشی نسبت به  برگزاری بزرگترین جشنواره حافظان کل قرآن کریم در شهرستان قرآنی استهبان می باشد.

سید علی اصغرمحدث، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا(س) عنوان کرد: این نشست فردا از ساعت ۹ صبح در سالن حافظیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار خواهد شد.

وی در سخنان خود با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در این نشست حاضر خواهند شد و به سوالات خبرنگاران و نمایندگان جراید در خصوص برگزاری بزرگترین جشنواره قرآنی کشور پاسخ خواهند داد از تمامی خبرنگارها، عکاس ها، نشریات و جراید جهت پوشش خبری این مهم دعوت نمود.

محدث تصریح کرد: برگزاری دوازدهمین نشست تجلیل از حافظان کل قرآن کریم را می توان نقطه عطف تاریخی در فعالیت های قرآنی استان و کشور دانست. چرا که حدود هفت هزار نفر از ۲۰ استان کشور در این مراسم حاضر خواهند شد.

وی تاکید کرد: برگزاری این جشنواره قرآنی یک حرکت جدی برای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری در راستای تربیت ۱۰ میلیون حافظ در ایران اسلامی می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات