قرآن آموز چینی مرکز حفظ تخصصی حضرت شاهچراغ(ع) شیراز در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن فارس، با یادآوری اینكه قریب دو سال است كه برای تحصیل علوم دینی در ایران زندگی می‌كند، گفت: من برای اولین بار است كه از یك نمایشگاه قرآن بازدید می‌كنم و بسیار برایم خوشایند است و تازگی دارد.

 

مهدی کی بای، حافظ قرآن کریم از کشور چین در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه برای اولین بار است که از یک نمایشگاه قرآن بازدید می‌کند، گفت: من قریب دو سال است که برای تحصیل علوم دینی در ایران زندگی می‌کنم و اولین بار از یک نمایشگاه قرآن بازدید کردم که برایم بسیار خوشایند است و تازگی دارد.

به دنبال کتاب‌هایی درباره اسلام و تاریخ هستم
وی با بیان اینکه من علاقه وافری به کتاب‌هایی که درباره اسلام و تاریخ هستند و همچنین کتاب‌هایی که درس‌های عبرت‌آموزی را به انسان‌ها می‌دهند، دارم، گفت: بحمد الهی در این نمایشگاه این نوع کتاب‌ها به وفور یافت می‌شود و من توانستم آن مواردی را به دنبال آن‌ها بودم در این نمایشگاه پیدا کنم.
کی بای با تصریح اینکه البته من به دنبال کتاب‌های تدبر در قرآن نیز هم هستم، گفت: من هم‌اکنون در مدرسه شبانه‌روزی تخصصی حفظ یکساله قرآن کریم حضرت شاهچراغ(ع) وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان در شیراز مشغول به حفظ قرآن هستم و تاکنون ۵ و نیم جزء را حفظ کرده‌ام.
این حافظ قرآن کریم گفت: من بنا دارم تا تمام قرآن را حفظ کنم لذا تلاش می‌کنم مشکل اقامتی خود را تا چند ماه دیگر بیشتر فرصت ندارم، برطرف کرده و در این مدرسه بمانم و کل قرآن را حفظ کنم.

از فعالیت‌های قرآنی شیراز راضی هستم
وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن فارس از نظر من راضی‌کننده بود، گفت: من به طور کلی از فعالیت‌های قرآنی که در شیراز انجام می‌شود راضی هستم و این شهر را دوست دارم و به نظر من شیراز می‌تواند یک قطب قرآنی شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات