مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) از بدو تأسیس در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم فعالیت‌های گسترده‌ای به خصوص در زمینه حفظ قرآن کریم در سطح کشور انجام داده تا جایی که هم اکنون به حول و قوه الهی موفق به تربیت بیش از ۱۰۰۰ حافظ کل قرآن کریم از سراسر کشور گشته است.

اما از سال ۱۳۹۰ و در پی بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ کل قرآن کریم، مؤسسه بر آن شد تا با برگزاری طرح‌های متعدد حفظ قرآن کریم در سطح کشور، زمینه تحقق خواسته معظم له را، با ترغیب آحاد جامعه به حفظ قرآن کریم فراهم نماید.

در راستای «لبیک» به فرمایشات مقام معظم رهبری، این مؤسسه مردم نهاد اقدام به برگزاری طرح بزرگ قرآنی «لبیک» درسراسر کشور نمود و در اولین قدم از بهمن ماه سال گذشته اولین دوره این طرح را با عنوان طرح لبیک ۱ آغاز نمود.

«طرح لبیک» حفظ اجزاء قرآن کریم می‌باشد که در پایان پس از برگزاری آزمون هر دوره، به تمامی شرکت کنندگانی که حد نصاب لازم را کسب کنند هدایایی نفیس و ارزنده اهدا خواهد شد.

طرح لبیک ۱ با استقبال چشمگیر آحاد مردم همراه شد تا جایی که بیش از ۳۵۰۰ نفر در این طرح بزرگ قرآنی شرکت کردند.

در ادامه این طرح مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، از ابتدای ماه جاری اقدام به برگزاری مرحله دوم این طرح بزرگ قرآنی با نام «لبیک ۲» نموده است.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح به این لینک مراجعه نمایند.

یاد آور می‌شود هدایای طرح لبیک ۱ در تاریخ ۲۷ تیرماه همزمان با عید سعید فطر به قید قرعه به حائزین نمره قبولی، اهدا خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات