قائم مقام معاونت امور بین الملل بیت الاحزان خبر داد:
حجت الاسلام نوری زاده: الحمدالله امسال با عنایات ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها استقبال چشم گیری از سوی کشور های اسلامی برای میزبانی طرح های قرآنی و همچنین ایجاد شعبه در این کشورها صورت گرفته است.

حجت الاسلام میثم ساکی نوری زاده قائم مقام امور بین الملل مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) از پذیرش قرآن آموزان ۶ کشور جهان اسلام در تابستان امسال خبر داد.

وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان با اشاره به ایجاد زمینه‌های بسیار خوب جهت توسعه فعالیت‌های بین المللی در این مؤسسه اظهار کرد: الحمدالله امسال با عنایات ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها استقبال چشم گیری از سوی کشور های اسلامی برای میزبانی طرح های قرآنی و همچنین ایجاد شعبه در این کشورها صورت گرفته است.

حجت الاسلام نوری زاده در گزارشی از روند فعالیت‌های معاونت بین الملل مؤسسه گفت: این معاونت برحسب وظیفه ذاتی خود در این چند سال، مسئولیت قرآن آموزان غیر ایرانی موسسه را که از حدود ۱۳ کشور مختلف موفق به حفظ کامل قرآن کریم شده اند عهده دار بوده است.

قائم مقام معاونت بین الملل بیت الاحزان ادامه داد: این معاونت در راستای ایجاد شعبه و نمایندگی در کشورهای دارای ظرفیت برای تسهیل گری در شناسایی و پرورش نخبگان تاثیرگزار قرآنی براساس اولویت های موسسه و با توجه به شرایط کشورهای درخواست کننده در حال رایزنی و پیگیری می‌باشد.

وی با بیان این که تابستان امسال میزبان قرآن آموزانی از شش کشور مختلف جهان اسلام خواهیم بود گفت: معاونت بین الملل موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها با عنایات حضرت بقیت الله الاعظم (عج) به منظور ترویج آموزه های قرآن کریم در جغرافیای جهان اسلام تمام تلاش خود را در زمینه تسهیل گری آموزش و پرورش نخبگان، مبلغان و مدیران قرآنی ایرانی و غیر ایرانی در سطوح مختلف انجام خواهد داد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات