مدرسه شبانه روزی حفظ وتفسیر یکساله کل قرآن کریم امام رضا (علیه السلام) به عنوان پنجمین مدرسه حفظ تخصصی قرآن کریم موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) پس از یکسال تلاش موفق به تربیت 21 حافظ کل قرآن کریم شده است و اکنون در دومین سال تحفیظی خود از فردا با حضور 77 داوطلب، مصاحبه و گزینش دومین دوره حفظ تخصصی کل قرآن کریم را برگزار می نماید.

یوسف انوری، مدیر مدرسه شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن کریم امام رضا (علیه السلام) با اعلام این خبر افزود: در این دوره ۷۷ داوطلب از ۱۵ استان (قزوین- همدان- اردبیل- آذربایجان شرقی- آذربایجان غربی- لرستان – زنجان –  فارس- گلستان – خوزستان – قم- البرز- یزد – کردستان – کهگلیویه و بویر احمد) جهت ورود به مدرسه امام رضا (علیه السلام) به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به مشکلات مالی و مکانی مؤسسه بیت الاحزان گفت: متاسفانه علی رغم استقبال جوانان جهت حضور در این مدارس ناچار به گزینش عده ای کم و داوطلبانی هستیم که توانایی حفظ کل قرآن کریم در یک سال را دارند و ناچار به عذر خواهی از سایر علاقمندان به قرآن کریم هستیم.

این فعال قرآنی در پاسخ به اینکه چند نفر از متقاضیان گزینش می شوند اعلام کرد: اکنون نمی توان آمار دقیقی اعلام نمود اما با توجه به ظرفیت و استعداد افراد متقاضیانی که توانایی حفظ یک ساله کل قرآن کریم را داشته باشند پذیرش خواهند شد.

مدیر بیت الاحزان شعبه تبریز در پایان یادآور شد: مصاحبه در تاریخ ۳۱ تیرماه در استان آذربایجان شرقی – شهرستان مراغه – صحن مطهر امامزاده چکان- مدرسه حفظ تخصصی امام رضا (علیه السلام) برگزار می گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات