معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه مشکل امروز جامعه ما، مشکل تربیتی است و برای رفع این مشکل هم باید به قرآن روی آوریم، گفت: امروز دیوار و حائل بین قرآنی‌ها و غیرقرآنی‌ها کشیده شده است که کاملاً اشتباه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نقل از ایکنا، علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس روز گذشته، ۳۱ تیرماه در مراسم اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان که در شیراز برگزار شد، گفت: مشکل امروز جامعه ما، مشکل تربیتی است و برای رفع این مشکل هم باید به قرآن روی آوریم.

وی با بیان اینکه هر چقدر جامعه از قرآن و عترت فاصله بگیرد، مشکلات بیشتر خواهند شد، افزود: سؤالی که مطرح می‌شود آیا از وضع موجود راضی هستیم؟ مسلماً خیر و این مسئله به دلیل فاصله گرفتن از قرآن است.

شادباش تصریح کرد: امروز دیوار و حائل بین قرآنی‌ها و غیرقرآنی‌ها کشیده شده است که کاملاً اشتباه است و قرآنی‌ها باید با غیرقرآنی‌ها ارتباط برقرار کرده و آنان را به سمت قرآن جذب کنند تا بتوانیم در گام تربیتی موفق باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، حرکت در مسیر قرآن و عترت را خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: قرآن محور زندگی و فعالیت‌های ماست و اگر توانستیم با آموزه‌های این کتاب آسمانی ارتباط بگیریم و فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج دهیم، قطعاً نسل جدید هم به سمت قرآن خواهند آمد و بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ اصیل قرآن را در جامعه گسترش دهیم، گفت: هر جا که به مشکل برخورد می‌کنیم، باید به سمت قرآن و آموزه‌های اهل بیت(ع) روی آوریم تا از این طریق بتوانیم بهترین راه را برای مشکلات پیدا کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات