مسابقه حفظ 12 جزء مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، بیت الاحزان عصر پنجشنبه نهم دی ماه با معرفی نفرات و مدارس برتر به کار خود خاتمه داد.

 

مسابقه حفظ ۱۲ جزء مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، عصر پنجشنبه نهم دی ماه با معرفی نفرات و مدارس برتر به کار خود خاتمه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در این دوره از مسابقات که با حضور نمایندگانی از مدارس هفتگانه برادران بیت الاحزان به میزبانی مدرسه حضرت شاهچراغ (ع) شیراز برگزار شد، تعداد ۱۴ نفر از منتخبین مدارس در رقابتهایی نزدیک محفوظات خود را ارائه دادند که در نهایت نتایج زیر به دست آمد:

رتبه بندی فردی:

رتبه اول: سید جواد موسوی (اهل یزد) از مدرسه حضرت اباعبدالله الحسین روستای محمد آباد (فارس- استهبان)

رتبه دوم: ابوالفضل کفاشی (اهل رباط کریم تهران) و محمد مهدی کشاورز (اهل ازنا لرستان) رتبه دوم مشترک هر دو از مدرسه حضرت ولی عصر(عج) تهران

رتبه سوم: حسین فیلی (اهل اهواز) از مدرسه حضرت ثامن الحجج (ع) مشهد

رتبه چهارم: محمد جواد کاتب (اهل شیراز) از مدرسه شاهچراغ(ع) شیراز

رتبه پنجم: اسماعیل خنفری (اهل شادگان خوزستان) از مدرسه شاهچراغ (ع) شیراز

رتبه بندی مدارس:

رتبه اول: مدرسه حضرت ولی عصر (عج) تهران

رتبه دوم: مدرسه شاهچراغ (ع) شیراز

رتبه سوم: مدرسه ثامن الحجج (ع) مشهد مقدس

رتبه چهارم: مدرسه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محمد آباد (استهبان)

رتبه پنجم: مدرسه حضرت امام رضا (ع) بیرجند

داوری بخشهای حسن حفظ، تجوید و وقف و ابتدای این دوره از مسابقات را به ترتیب استاد محسن قیصری، استاد عبدالمهدی برامسی و استاد نوید رزمجو از اساتید باسابقه مدارس شبانه روزی بر عهده داشتند و در پایان از رتبه های اول تا پنجم بخش فردی به همراه اساتیدشان و رتبه های اول تا سوم بخش مدارس با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد. همچنین از آقای محسن خسروی حافظ ۱۱ ساله مدرسه حضرت امام رضا (ع) بیرجند به عنوان جوان ترین متسابق تقدیر شد.

حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان که در اختتامیه این مسابقات حضور داشت ضمن ابراز خرسندی از سطح بالای مسابقات نسبت به دوره های قبل، بر لزوم تسلط بیشتر حافظان بر محفوظات و حضور قدرتمندانه حافظان مدارس در مسابقات مختلف قرآن کریم در سطح کشور تأکید کرد. وی همچنین ضمن تقدیر از مسئولان و اساتید مدارس شبانه روزی، خواستار تقویت روحیه قرآنی در بین حافظان و آماده سازی آنان جهت حضور پررنگ در فعالیت های قرآنی شد.

حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی مسئول مدارس شبانه روزی برادران نیز در سخنانی از حضور تمامی مدارس بیت الاحزان در این مسابقه که برای اولین بار اتفاق می افتاد تشکر و قدردانی کرد.

یاد آور می شود مسابقات بین مدارس شبانه روزی حفظ یکساله بیت الاحزان هر ساله در ۴ سطح ۵، ۱۲، ۲۰ و ۲۵ جزء برگزار می گردد که در پیش از این در مسابقات سطح ۵ جزء، مدارس ثامن الحجج (ع) مشهد، ولی عصر(عج) تهران و امام حسن مجتبی (ع) لای خرمی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کرده بودند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات