حجت الاسلام والمسلمین شاهسونی، مدیرمؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا (س) از برگزاری مسابقات سراسری بیت الاحزان حضرت زهرا(س) خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س)  شاهسونی گفت: برگزاری مسابقات سراسری بیت الاحزان ویژه معلمان و قرآن آموزان، یکی از برنامه‌های شاخص این مؤسسه در اواخر آذرماه‌ است که در حال حاضر ثبت‌ نام از علاقه‌مندان در شعبه های مؤسسه در حال انجام است.
این حافظ قرآن افزود: این دوره از مسابقات در سه مرحله  در رشته های حفظ (۱-۵-۱۰-۲۰-۳۰ جزء) ، ترجمه و مفاهیم و ترتیل برگزار می گردد. مرحله شعبه در تاریخ ۲۸ آذرماه در تمامی شعب مؤسسه برگزار می شود نفرات اول تا سوم در هر رشته به مرحله واحد که ۲۶ دیماه در واحد های مؤسسه برگزار می گردد راه می یابند.

وی با بیان این‌که مهلت ثبت‌ نام در این مسابقه تا ۲۳ آذرماه است، اظهار کرد: مرحله نهایی این مسابقه ۱۷ بهمن ماه در مؤسسه مرکزی برگزار می شود که از نفرات برتر در هر رشته با اهداء جوایزی تقدیر خواهد شد.

وی همچنین در پایان یادآور شد: این مسابقه با همکاری معاونت قرآن و عترت کشور، سازمان اوقاف و امور خیریه استان فارس برگزار می گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات