مسابقات حفظ 10 جزء مراکز شبانه روزی حفظ یکساله مؤسسه بیت الاحزان به میزبانی مرکز آل یاسین(ع) شیراز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، مسابقات حفظ ۱۰ جزء مراکز شبانه روزی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) پنجشنبه ۳ آذرماه در سالن ولایت حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد.

در این مسابقات که به یاد شهدای شاهچراغ(ع) در جوار این حرم مطهر برگزار شد ۱۴ قرآن آموز از ۷ مرکز شبانه روزی این مؤسسه در شهرهای تهران، شیراز، بیرجند، کرمان، بروجرد، فسا و استهبان و حوزه علمیه قرآنی امام صادق (ع) استهبان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

داوری این دوره از مسابقات را آقایان عبدالمهدی برامسی مبرا، محمد باقر حسینی پور ماهانی و سید مرتضی هاشمی بر عهده داشتند و در سه ماده حسن حفظ، تجوید و وقف و ابتدا، اجرای شرکت کنندگان را مورد ارزیابی قرار دادند.

در پایان این دوره از مسابقات، آقایان علی بچاقچی زاده شول از مرکز امام حسن مجتبی(ع) استهبان، محمد عرفان ابراهیمی نسب از مرکز امام رضا (ع) بیرجند، علی اصغر جلالی از حوزه علمیه قرآنی امام صادق (ع) استهبان، محمد صالح جوکار از از مرکز آل یاسین(ع) شیراز و محمد صالح دریس از مرکز حضرت امیرالمؤمنین(ع) فسا به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند و از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

در برگزاری این دوره از مسابقات که به میزبانی مرکز شبانه روزی آل یاسین (ع) شیراز برگزار گردید سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نیز همکاری داشتند.

یاد آور می‌شود به منظور افزایش انگیزه و ایجاد نشاط در قرآن آموزان، هر ساله در مقاطع ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء مسابقاتی بین قرآن آموزان مراکز شبانه روزی حفظ یکساله بیت الاحزان برگزار می‌شود که در هر مقطع یکی از مراکز میزبان برگزاری این مسابقات هستند.

جهت مشاهده گزارش تصویری این رویداد بر روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات