عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور با اشاره به عضویت استاندار فارس در این اتحادیه و انتخاب وی به‌عنوان نماینده اتحادیه در سازمان‌ها و نهادهای دولتی از سایر مسئولان استان‌ها نیز خواست تا این حرکت را الگو قرار دهند، زیرا این اتفاق موجب خواهد شد تا حرکت جدی قرآنی در کشور شکل گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، با اشاره به انتخاب استاندار فارس به عنوان نماینده اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در دولت گفت: بحمد الهی استاندار فارس از قدیم یک شخصیت دینی، مذهبی و قرآنی بوده و هستند.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور افزود: این مسئله نشان‌دهنده آن است که اگر مسئولان به‌صورت جدی پای کار قرآن آیند و از این نوع فعالیت‌ها حمایت کنند، قطعاً شاهد اتفاقات خوب و مثبتی در این عرصه بوده و فعالیت‌های قرآنی گسترش خوبی خواهند داشت.

شاهسونی اظهار کرد: در مجمع اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور که در شیراز برگزار شد، استاندار فارس علی‌رغم همه مشغله‌هایی که داشتند، عضویت افتخاری در اتحادیه تشکل‌های قرآنی را پذیرفتند و این مسئله قطعاً موجب خواهد شد تا حرکت جدی در بحث قرآن شکل گیرد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور بر ضرورت الگوگیری مسئولان از این اقدام استاندار فارس تأکید کرد و گفت: این عضویت افتخاری می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها قرار گیرد.

وی با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه استان فارس در قله است، بیان کرد: از جهت دغدغه‌مند بودن استاندار فارس در مسائل قرآنی می‌توان گفت که فارس در قله است. وی اولین استانداری هستند که مشاور قرآنی منصوب کردند و اولین استانداری هستند که به‌عنوان رابط اتحادیه تشکل‌های قرآنی با ارگان‌ها و نهادهای دولتی شروع به فعالیت کردند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات